اخبار بازی

بازی Gears of War: E-Day رسما معرفی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

افشاگری‌‌های اخیر به شدت به معرفی نسخه جدید Gears of War اشاره داشتند و مطمئن بودند که این بازی در نمایشگاه بازی‌های ایکس‌باکس معرفی می‌شود.

همانطور که انتظار می‌رفت، اولین نگاه به نسخه بعدی این سری در جریان رویداد ایکس باکس انجام شد؛ اگرچه آن چیزی نبود که طرفداران انتظارش را می‌کشیدند.

مایکروسافت و The Coalition به ‌جای یک نسخه شماره‌دار جدید، Gears of War: E-Day را معرفی کردند، پیش درآمدی که چهارده سال قبل از رویدادهای Gears of War اصلی، در روز ظهور اتفاق می‌افتد. جالب اینجاست که یک بار دیگر مارکوس فنیکس را به عنوان قهرمان اصلی می‌بینیم و Dom Santiago نیز بازگشته است.

این بازی که به عنوان قسمت اصلی بعدی سری Gears توصیف می‌شود، مارکوس و دام را با گروه Locust روبه‌رو می‌کند. تریلر منتشر شده از بازی، قطعه Mad World را اجرا می‌کند، آهنگی که طرفداران سری احتمالا با آن آشنا هستند و در تریلر نسخه اول Gears of War نیز از آن استفاده شده بود.

بازی Gears of War: E-Day برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC در دست توسعه است. تاریخ انتشار آن در حال حاضر مشخص نیست. این درحالی است که بسیاری از طرفداران انتظار معرفی Gears 6 را می‌کشیدند. همانطور که می‌دانید، داستان نسخه پنجم این مجموعه ناقص تمام شد و قرار بود با نسخه ششم، پرونده سه‌گانه دوم سری بسته شود. وقتی از کوالیشن در مورد دنباله بازی قبلی سوال شد، آن‌ها خاطرنشان کردند که کماکان به سه‌گانه دوم Gears متعهد هستند و آن را رها نخواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید