اخبار بازی

فروش بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در چیزی حدود 180 کشور متوقف شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اکنون گیمرهای 180 کشور، دیگر توان پیش‌خرید بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut از طریق فروشگاه استیم را ندارند.

پس از شکست سونی در محدود کردن بازی Helldivers 2 در ریجن‌های مختلف، حالا Ghost of Tsushima Director’s Cut است که از فهرست فروشگاهی ده‌ها کشور حذف شده است. با توجه به لیست سایت SteamDB (که می‌توانید در این لینک مشاهده کنید)، کاربران حدود 180 کشور، دیگر نمی‌توانند این عنوان را خریداری کنند.

جالب است بدانید که کشور ژاپن هم به اشتباه در این لیست قرار داشت! سونی بعدا این مشکل را برطرف کرد و همانطور که می‌دانید، سونی یک کمپانی ژاپنی و Ghost of Tsushima، عنوانی است که در کشور ژاپن جریان دارد. با اینکه سونی به طور کامل دلیل حذف این بازی از ریجن‌های مختلف را بیان نکرده است، اما ممکن است دلیل آن، حالت چند نفره Ghost of Tsushima با نام Legends باشد که نیاز به پیوند دادن حساب PSN به اکانت استیم دارد. شاید این شرکت بخواهد از جنجال دیگری در رابطه با این موضوع جلوگیری کند.

احتمالا دسترسی به اکانت PSN برای تجربه بخش داستانی و تک‌نفره این بازی، الزامی نیست. ما باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم، اما این ضربه بزرگی به بازیکنان این کشورها است. بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در تاریخ 27  اردیبهشت 1403 (16 می 2024) برای رایانه‌های شخصی (فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز) عرضه می‌شود. سیستم مورد نیاز بازی نیز اخیرا اعلام شده بود.

بازی Ghost of Tsushima که ساخته استودیو ساکرپانچ به حساب می‌آید، اولین بار در سال 2020 برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد تا آخرین انحصاری بزرگ این شرکت قبل از پایان نسل هشتم کنسول‌ها لقب بگیرد. بازی با واکنش‌های ضد و نقیضی از سوی منتقدین روبه‌رو شد؛ اما اکثریت به اتفاق، از تجربه این بازی زیبا لذت بردند.

دیدگاهتان را بنویسید