اخبار سینما

کارگردان فیلم Ghost of Tsushima قصد دارد تا یک فیلم دو ساعت و نیمه عالی، مانند بازی اصلی بسازد

فیلم Ghost of Tsushima
نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم Ghost of Tsushima، اعلام کرده است که به دنبال راه‌هایی برای باز گذاشتن ادامه مسیر برای سازندگان نسخه‌های بعدی این عنوان می‌گردد. استاهلسکی این نظرات را در مصاحبه‌ای با نشریه Comic Book Movie برای تبلیغ انتشار نسخه بلوری فیلم John Wick: Chapter 4 بیان کرد.

ساخت یک فیلم جدید با اقتباس از بازی Ghost of Tsushima، به کارگردانی استاهلسکی در سال 2021 اعلام و در سال 2022 تاکاشی داشر به ‌عنوان نویسنده آن معرفی شد. در آن زمان، استاهلسکی اظهار داشت که تصمیم دارد بازیگران این فیلم اقتباسی را از بین افراد ژاپنی انتخاب کند و همچنین زبان آن کاملا ژاپنی خواهد بود. پس از نشر این خبر، هیئت مدیره سونی حمایت خود را از حسن انتخاب استاهلسکی اعلام کردند.

هنگامی که در پایان مصاحبه درباره فیلم اقتباسی Ghost of Tsushima سوال شد، استاهلسکی از بازی اصلی تمجید کرد و گفت:

ما می‌دانیم که مواد اولیه عالی داریم، فقط مسئله مهم این است که چگونه می‌توانم این مقدار اطلاعات را در یک فیلم اقتباسی به نحوی قرار دهم که بتواند در آینده در فیلم‌های دیگر یا یک پروژه تلویزیونی ادامه پیدا کند.

استاهلسکی در مورد تمایل خود به گسترش این اقتباس به بیشتر از یک فیلم توضیح داد:

چگونه از این بازی یک فیلم دو، دو ساعت و نیمه عالی بسازیم؟ آن را یک تجربه رضایت‌بخش کنید و راه را برای گسترش بیشتر باز بگذارید. چالش واقعی همین است.

استاهلسکی تایید کرد که فیلم اقتباسی Ghost of Tsushima در حال توسعه جدی است و اضافه کرد که به هیچ وجه قصد ندارد هیچ بخشی از داستان و شخصیت‌های آن را نادیده بگیرد. او همچنین قبلا در مورد انتخاب پالت رنگی این فیلم اقتباسی اعلام کرده بود که حالت کوروساوا از Ghost of Tsushima می‌تواند به طور بالقوه در فیلم گنجانده شود.

دیدگاهتان را بنویسید