اخبار بازی

بازی Ghostrunner 2 به 6 میلیون دلار درآمد دست پیدا کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

دنباله بازی Ghostrunner از استودیو One More Level دارای بودجه 4.2 میلیون دلاری بود و بازی Ghostrunner 2 آن را ظرف پنج روز پس از عرضه خود، جبران کرد.

از زمان عرضه بازی در ماه گذشته، بازی Ghostrunner 2 از استودیو One More Level عملکرد مالی خوبی را برای توسعه دهنده به ارمغان داشته است. تا 31 اکتبر، تقریبا پنج روز پس از انتشار این عنوان، بازی به ازای هر Bankier.pl، 24.4 میلیون PLN یا 6.13 میلیون دلار درآمد کسب کرد. هزینه تولید این عنوان به 16.7 میلیون PLN یا 4.2 میلیون دلار می‌رسد، به این معنی که درآمد بازی به سود تبدیل شده است.

اینکه آیا این هزینه به حساب بازاریابی و تبلیغات است، مشخص نیست. نه سازنده و نه ناشر بازی میزان فروش دقیق دنباله Ghostrunner را اعلام نکرده‌اند. در مقایسه، اولین نسخه بازی که در اکتبر 2020 عرضه شد، تا ماه سپتامبر بیش از 2.5 میلیون نسخه به فروش رساند.

بازی Ghostrunner 2 برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5 و PC در دسترس است. محتوای پس از عرضه بازی از طریق سیزن پس 19.99 دلاری آن در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. بسته الحاقی بعدی بازی، اسکین‌های جدیدی برای شمشیر و موتور سیکلت را به بازی اضافه می‌کند.

Dragon Pack در فوریه 2024 وارد بازار می‌شود و پس از آن، Heat Pack در ماه جولای و حالت Endless Moto در سپتامبر عرضه خواهند شد. همچنین در اکتبر 2024 یک Anniversary Pack برای بازی در دسترس قرار می‌گیرد. در این مدت منتظر جزئیات بیشتر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید