اخبار سینما

ساعت پخش محله گل و بلبل (بچه محل) شبکه دو / چند قسمت است؟

ساعت پخش محله گل و بلبل (بچه محل) شبکه دو
نویسنده : ساناز محمدی۰۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سال هاست که برنامه های عمو پورنگ به عنوان مجموعه ای جذاب نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان هم شناخته می شود. سال 1394 بود که اولین فصل از محل گل و بلبل عمو پورنگ با هدف ایجاد فضایی شاد و صمیمی برای خانواده ها و آموزش رفتارهای درست به کودکان ساخته و پخش شد. ساخت این برنامه تا 3 فصل ادامه پیدا کرده و حالا بعد از مدتی وقفه، از فصل جدید آن رونمایی شده است. برای اطلاع از ساعت پخش محله گل و بلبل (بچه محل) شبکه دو همراه مگ تک باشید.

زمان پخش محله گل و بلبل

زمان پخش بچه محل که ادامه مجموعه محله گل و بلبل است، شبکه دو هر روز ساعت 16:30 از شبکه دو سیما می باشد. در حال حاضر زمانی به عنوان ساعت تکرار بچه محل در نظر گرفته نشده است.

تاکنون 3 فصل از برنامه محله گل و بلبل به سبک کمدی درام موزیکال، تولید و از شبکه دو سیما تولید شده که عمو پورنگ نقش اصلی آن را ایفا می کرد.

از روز پنجشنبه 5 بهمن 1402، قسمت اول بچه محل فصل جدید که همان ادامه محله گل و بلبل است، از شبکه دو آغاز شده و به اهمیت حفظ محیط زیست و تلاش اهالی محل در این زمینه می پردازد. همچنین اهالی درگیر تاثیرات منفی ناشی از دستگاهی هستند که به تازگی اختراع شده است… .

فصل سوم محله گل و بلبل به کارگردانی و نویسندگی احمد درویشعلی پور، 100 قسمت است.

برنامه عمو پورنگ بچه محل، محتوایی شاد و البته آموزشی دارد، عادی شدن روال زندگی بعد از کرونا را به تصویر کشیده و تلاش می کند تا اطلاعات کودکان از مسائل زندگی را طی ماجراهای مختلفی که در این محله اتفاق می افتد، افزایش دهد.

بازیگران بچه محل

داریوش فرضیاییعمو پورنگ
نعیمه نظام‌ دوستمامان نیاز
نادر سلیمانی آقای خوشحال
آرش میر احمدینون خالی خور
کمند امیرسلیمانی پوپک
سوسن پرورگلنار
رامین ناصرنصیر راحتِ باش
فرهاد بشارتی گیل خان
ابراهیم شفیعی بابا ایاز
ایمان صفاسربالا
امیر سهیلی بلبل خان
پیمان مرادیببر و بیار
سروش جمشیدی داداش جان
امیرمحمد متقیانگلدون خان

دیدگاهتان را بنویسید