اخبار تکنولوژی

خداحافظی با سری P هواوی؛ به سری Pura سلام کنید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۷ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

هواوی در آستانه یک تغییر بزرگ در برندینگ محصولات پرچم‌دار خود قرار دارد. پس از 12 سال، این شرکت چینی قصد دارد از سری گوشی‌های P که بر قابلیت‌های عکاسی تمرکز داشت، کناره‌گیری کند و سری جدیدی را با نام “Pura” جایگزین آن کند.

بر اساس گزارش‌ها، هوآوی P60 به عنوان آخرین نسل از خانواده محبوب P این شرکت معرفی خواهد شد. پس از آن، سری Pura جایگزین آن می‌شود. نام “Pura” در زبان اسپانیایی به معنای «خلوص و زیبایی» است و «پیورا» تلفظ می‌شود.

سری جدید هوآوی Pura همچنان بر طراحی زیبا و قابلیت‌های برجسته تصویربرداری که ویژگی اصلی سری P بود، تمرکز خواهد داشت. با این حال، این تغییر نام نشان‌دهنده آغاز یک دوره جدید در استراتژی برندسازی محصولات پرچمدار هواوی است. علاوه بر تغییر نام سری P به Pura، انتظار می‌رود هواوی در محصولات آینده خود از طراحی‌های جدید و نوآورانه‌تر بهره بگیرد تا در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند همچنان متمایز باقی بماند.

طبق شایعات اخیر، هواوی برای معرفی نخستین سری از گوشی‌های پرچمدار جدید خود تحت برند Pura، چندین مدل مختلف را در نظر گرفته است. مجموعه Huawei Pura 70 احتمالا شامل مدل‌های Pura 70، Pura 70 Pro، Pura 70 Pro Plus و Pura 70 Ultra خواهد بود.

گفته می‌شود که مدل Ultra، جانشین سری Art فعلی هواوی خواهد بود و پریمیوم‌ترین گوشی هوشمند این شرکت در هر سال را ارائه خواهد کرد. با این حال، هنوز زمان دقیق عرضه اولین نسل از سری Pura هواوی مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که در نهایت تا بهار سال 1403 شاهد رونمایی این محصولات جدید باشیم.

تغییر نام سری پرچمدار از P به Pura، نشان‌دهنده تلاش هواوی برای ایجاد یک هویت تازه و متمایز برای محصولات پرچمدار خود است. نام Pura که در اسپانیایی به معنای «خلوص و زیبایی» است، می‌تواند نمایانگر تعهد این شرکت برای ارائه طراحی‌های زیبا و تجربه کاربری فوق‌العاده در گوشی‌های هوشمند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید