اخبار تکنولوژی

گوگل چت قابلیت مهمی را در به‌روزرسانی جدید دریافت می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

گوگل چت در به‌روزرسانی آخر هفته خود، قابلیت کوچک اما بسیار مهمی را دریافت کرده است. غول جستجو اعلام کرد که گزینه جدیدی برای دریافت اعلان برای تمام پیام‌ها در یک فضای چت گوگل اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.

این قابلیت به‌طور خاص برای مکالمات بسیار مهمی طراحی شده که می‌خواهید از ارسال هر پیام جدید مطلع شوید. بنابراین، برای مکالماتی که نیاز به سطح بالایی از توجه دارند، گوگل چت اکنون یک گزینه جدید تحت عنوان «اعلان برای همه» را برای فضاهای موضوعی درون‌خطی ارائه می‌دهد.

این گزینه جدید به طور پیش‌فرض فعال نیست، بنابراین اگر می‌خواهید از تمام پیام‌های جدید در فضا مطلع شوید، باید آن را انتخاب کنید. مهم است که بدانید با انتخاب این گزینه، اعلان‌هایی برای تمام منشن‌های (ذکر با @) ، موضوعات دنبال‌شده و حتی موضوعاتی که دنبال نمی‌کنید نیز دریافت خواهید کرد.

پس از به‌روزرسانی، گزینه‌های موجود در تنظیمات اعلان به صورت زیر بازنشانی خواهند شد: «همه»، «مکالمات اصلی»، «برای شما» و «غیرفعال». حتما تنظیمات اعلان خود را در یک فضا با کلیک روی سه نقطه کنار نام فضا و انتخاب یک گزینه برای اعلان‌ها از منوی «تنظیمات اعلان» به‌روزرسانی کنید.

این ویژگی جدید طی دو هفته آینده برای کاربران اندروید در دسترس قرار خواهد گرفت، در حالی که کاربران iOS باید از تاریخ ۲۱ اردیبهشت به بعد آن را مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید