اخبار تکنولوژی

زمان برگزاری I/O 2023 اعلام شد/ غوغای هوش مصنوعی در رویداد بزرگ گوگل

زمان برگزاری I/O 2023 اعلام شد
نویسنده : عضو تحریریه۲۳ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

گوگل اعلام کرده‌است که رویداد I/O 2023 در دهم می امسال (اردیبهشت 1402) برگزار خواهد شد؛ رویدادی که در آن جدیدترین محصولات گوگل و ویژگی‌های آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین این امکان وجود دارد که علاوه بر آن چیزی که هر ساله در این رویداد اتفاق می‌افتد، راه اندازی اولین نسخه بتا عمومی اندروید 14 نیز در این تاریخ یا حوالی آن اتفاق بیافتد که زمان بسیار خوبی برای گوگل و اندروید است!

به رسم هر سال پخش این رویداد به صورت آنلاین و رایگان است و تمام افراد می‌توانند آن را تماشا کنند؛ گفتنی است که افراد به صورت حضوری نیز در این رویداد حاضر خواهند شد، اگرچه به گفته گوگل این حضور بسیار محدود خواهد بود.

 در Google I/O 2023 چه اتفاقی قرار است رخ دهد؟

گوگل معمولا I/O را برای معرفی سخت افزارهای جدید اختصاص می‌دهدد؛ در سال‌های گذشته، تلفن‌های هوشمند پیکسل، کروم بوک، محصولات Nest و موارد دیگر در این رویداد معرفی شدند و احتمالا امسال با دیدن Google Pixel 7a شگفت‌زده نخواهیم شد. همچنین تبلت پیکسل نیز رونمایی خواهد شد. درکنار این موارد این امکان وجود دارد که گوگل بتواند محصولات آینده، از جمله سری پیکسل 8 را معرفی کند. ما در گذشته شاهد این بودیم که گوگل این کار را انجام داده است، مانند سال گذشته که محصولات متعددی را در پایان سخنرانی معرفی کرد.

همچنین باید منتظر به روز رسانی محصولات فعلی باشید. گوگل می‌تواند ویژگی‌های جدید اندروید و همچنین به‌روزرسانی‌هایی را برای سخت‌افزارهای مختلف اعلام کند.

با این وجود فعالان این بازار در کنار تمام آنچه گفته شد، مطمئن هستند که هوش مصنوعی حضور پررنگی در این رویداد خواهد داشت و گوگل حرف زیادی در این خصوص برای زدن دارد. این امکان وجود دارد که گوگل حتی بتواند از کلید اصلی برای اعلام در دسترس بودن عمومی Bard استفاده کند. با این حال، تا زمانی که به رویداد نرسیم چیز بیشتری نمی‌دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید