اخبار تکنولوژی

گوگل برروی بهبود اکوسیستم گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوگل مشغول کار روی قابلیتی برای اتصال دستگاه‌های اندرویدی به یکدیگر از طریق یک حساب کاربری است. این قابلیت با نام Link Your Devices دیده شده و اجازه می‌دهد کاربران بتوانند تماس‌ها را بین دستگاه‌های متصل بدون قطع شدن مخاطب جابه‌جا کنند. در حال حاضر تنها قابلیت قابل استفاده از اتصال دستگاه‌های اندرویدی، گزینه Call Switching است که امکان جابجایی تماس‌ها را بین دستگاه‌ها بدون قطع شدن تماس فراهم می‌کند.

همچنین گزینه‌ای به نام Internet Sharing وجود دارد که احتمالا مشابه قابلیت هات‌اسپات عمل می‌کند. جزئیات بیشتری در مورد این قابلیت‌های جدید منتشر نشده است. دستگاه‌های متصل احتمالا روی یک ارتباط وای-فای قابل مشاهده قرار می‌گیرند تا پیوستن به آن‌ها آسان باشد. همچنین برنامه‌ها می‌توانند با استفاده از این قابلیت، اشتراک‌گذاری محتوا بین دستگاه‌ها را به کاربران پیشنهاد دهند.

انتظار می‌رود این ویژگی که رقیب Continuity اپل است، پس از عرضه از مسیر Settings > Google > Device & Sharing در دسترس کاربران اندروید قرار بگیرد.

این قابلیت هنوز در دست توسعه است و ممکن است با به‌روزرسانی اندروید ۱۴ یا بعد از آن عرضه شود. جزئیات بیشتری در مورد زمان دقیق عرضه آن منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید