اخبار تکنولوژی

گوگل Nearby Share به صورت رسمی برای ویندوز عرضه شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۰ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

قابلیت Nearby Share گوگل که قبلا به صورت آزمایشی برای کامپیوترها معرفی شده بود، امروز رسما برای ویندوز عرضه شد. Nearby Share یکی از قابلیت‌های اصلی اندروید است که انتقال فایل بین گوشی‌های هوشمند را امکان‌پذیر می کند.

گوگل با عرضه Nearby Share برای ویندوز به کاربران اجازه می‌دهد که فایل ها را بین کامپیوترهای خود و گوشی‌های اندرویدی منتقل کنند. این قابلیت جدید به کاربران امکان می‌دهد فایل‌های عکس، موسیقی، ویدئو و … را بدون نیاز به اپلیکیشن‌های جداگانه مبادله کنند.

پس از انتشار چندین نسخه آزمایشی از قابلیت Nearby Share برای ویندوز که بیش از 1.7 میلیون نفر به آن متصل بودند، گوگل تصمیم گرفت نسخه پایدار و کامل آن را منتشر کند. قابلیت Nearby Share برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و حتی اگر فایل exe را دانلود کنند نصب نمی‌شود چرا که دارای نصب آنلاین است.

از زمان انتشار نسخه‌ی بتای Nearby Share برای ویندوز، بیش از 50 میلیون فایل میان رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند انتقال یافته‌اند. در نسخه‌ی پایدار، تخمین زمان انتقال فایل‌ها و پیش‌نمایش عکس‌ها در اعلان‌های دستگاه بهبود یافته‌اند تا اطمینان حاصل شود فایل درست منتقل می‌شود.

شما تاکنون از نسخه بتای Nearby Share برای انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر استفاده کرده‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید