اخبار تکنولوژی

گوگل به صورت رسمی طراحی پیکسل واچ 2 را به نمایش گذاشت

گوگل پیکسل واچ 2
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۸ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوگل پیش از رویداد Made by Google در تاریخ ۴ اکتبر، تیزری از پیکسل واچ ۲ منتشر کرده است.

طبق این ویدیو، اگرچه پیکسل واچ ۲ بسیار شبیه به نسل قبلی خود است، اما تفاوت‌هایی همچون طراحی جدید تاج، استاندارد ضدآب IP68 و آرایه سنسور کاملا متفاوت دارد. به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد با نگه داشتن طراحی عمومی، ویژگی‌های سخت‌افزاری پیکسل واچ را ارتقا دهد. جزئیات بیشتر این ساعت هوشمند در رویداد آینده گوگل مشخص خواهد شد.

برخلاف نسل قبل که حسگرهای مستطیل شکل داشت، پیکسل واچ ۲ از طراحی دایره‌ای با LEDهای کوچک‌تر بهره می‌برد. گفته می‌شود این تغییر به دلیل استفاده از سنسور جدید الکترودرمال Sense 2 است. هم‌چنین این ساعت برخلاف نسل قبل که مقاومت در برابر آب تا 50 متر داشت، از گواهی IP68 بهره می‌برد و در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است. به نظر می‌رسد گوگل با حفظ طراحی کلی، ویژگی‌های سخت‌افزاری پیکسل واچ را بهبود داده است.

به نظر می‌رسد دکمه تاج فیزیکی پیکسل واچ 2 بیشتر از قبل با نمایشگر هم‌سطح شده است. هم‌چنین در بدنه این ساعت هوشمند، بریدگی کوچکی دیده می‌شود. در غیر این صورت، طراحی کلی آن مشابه نسل قبل است. گزارش‌ها حاکی از آن است که پیکسل واچ 2 به جای تراشه اگزینوس، از چیپ اسنپدراگون W5 پلاس کوالکام بهره می‌برد.

جزئیات بیشتر در رویداد آینده گوگل اعلام خواهد شد.

نظر شما در مورد جدیدترین ساعت گوگل چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید