اخبار تکنولوژی

هرآنچه باید در خصوص جدیدترین تلفن‌ همراه گوگل بدانید!

گوگل PIXEL 7A
نویسنده : عضو تحریریه۲۱ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوگل با ورود خود به بازار تلفن‌های همراه اندرویدی، تاثیر قابل توجهی در این بازار گذاشت و تاثیرگذاری آن در نتیجه مقرون به صرفه بودن این تلفن‌های همراه اتفاق افتاد و فضای اقتصادی، نقطه‌ای است که تلفن‌های همراه پیکسل‌ گوگل در آن شروع به درخشش کردند.

با توجه به تجربه درخشان PIXEL 6A مدل 2022 در معاملات بازار موبایل که با قیمتی مقرون به صرفه تجربه تلفن‌های همراه گران‌قیمت بازار را در استفاده از دوربین و نرم‌افزار در اختیار کاربر قرار می‌دهد، انتظارات برای PIXEL 7A بالا رفته‌است.

گفتنی است که نسل قدیمی‌تر این تلفن‌های همراه یعنی PIXEL 5A نیز تجربه موفقی بوده‌است به خصوص زمانی که صحبت از عمر باتری به میان می‌آمد.

نگاهی به مسیر گوگل برای PIXEL 7A

تلفن‌های همراه سری Pixel A اغلب از پرچم‌داری که پیش از آن‌ها عرضه شده‌است، الهام می‌گیرند و به نظر می‌رسد برای PIXEL 7A تغییری در این روند ایجاد نشود.

با همکاری صورت گرفته توسط OnLeaks و SmartPrix رندرهای با کیفیت Pixel 7a در 29 نوامبر به اشتراک گذاشته شدند و با فرض دقیق بودن رندرها، Pixel 7a بسیار شبیه پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو خواهد بود که قبل از آن عرضه شده بودند.

به نظر می‌رسد که رندرهای منتشر شده، درست از آب درآمدند چراکه تازه‌ترین تصاویر آزمایشی که در توییتر از این تلفن‌ همراه به اشتراک گذاشته شدند نیز، این موضوع را تایید می‌کنند.

برخی از تصاویر با وضوح بالا از گوگل PIXEL 7A نیز توسط PhoneCompares و Zing News به اشتراک گذاشته شده‌است که این گوشی هوشمند ارزان قیمت را با جزئیات بسیار واضح‌تری نشان می‌دهد.

این پرچمدار گوگل به طرز قابل توجهی شبیه مدل پایه پیکسل 7 است اما با یک تفاوت اساسی؛ قاب اطراف نمایشگر گوشی هوشمند به نظر ضخیم تر از صفحه نمایش پیکسل 7 است.

یکی از افشاگران در توییتر که عکس‌های بیشتری از این تلفن همراه منتشر کرده‌است، می گوید در حالی که صفحه نمایش شیشه‌ای است، پشت گوشی از پلاستیک ساخته شده است. اگرچه این برای طرفداران گوشی‌های هوشمند فلزی و شیشه‌ای ناامیدکننده است، اما کاملا تعجب‌آور نیست زیرا مدل‌های پیکسل A معمولا از مواد ارزان‌تر ساخته می‌شوند تا با قیمت‌های پایین‌تر به فروش برسند.

Pixel 7a دارای نمایشگری با بریدگی در مرکز برای دوربین سلفی است. در پشت تلفن‌ همراه نوار دوربین نمادین گوگل قرار دارد که به طور مشخص طراحی عقب را به دو قسمت تقسیم می کند.

این تلفن‌ همراه همچنین دارای یک پورت شارژ USB-C و یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر است. در ابتدا صحبت‌هایی در مورد بازگشت جک 3.5 میلی متری هدفون وجود داشت، اما طبق این رندرها، هنوز خبری از آن نشده‌است. گفتنی است که رندرها، Pixel 7a را به رنگ سفید و عکس‌ها یک رنگ مشکی سنتی را نشان می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید