اخبار تکنولوژی

تصاویر گوگل پیکسل 7A لو رفت!

تصاویر گوگل پیکسل 7A لو رفت!
نویسنده : عضو تحریریه۲۳ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

طراحی تلفن همراه گوگل پیکسل 7A کاملا مشابه پیکسل 7 است اما این فقط در ظاهر است و در مجموع تلفن همراه 7A دارای مشخصات بهبود‌ یافته بسیاری است که ارزش آن را برای خرید بیشتر می‌کند.

می‌توان گفت که لو رفتن تصاویر تلفن‌های همراه آینده این غول فناوری آمریکایی، مدتی قبل از عرضه، دیگر اتفاق عجیبی نیست و به یک امر رایج بدل شده‌است، همان طور که تصاویر گوگل پیکسل 7A لو رفته‌است.

اگر نگاهی به سوابق تولید و عرضه نسل قبلی این تلفن همراه بیاندازیم، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که پیکسل 7A تا قبل از تابستان به بازار عرضه خواهد شد، چراکه پیکسل 6A در می ماه سال گذشته معرفی شد.

آنچه از پیکسل 7A فاش شد، تنها به تصاویر محدود نمی‌شود، بلکه همراه با اطلاعاتی بود که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت؛ منبعی که این اطلاعات را فاش کرده‌است، ادعا کرده‌است که این گوشی به پنل ۶٫۱ اینچی اولد 1080p با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز، تراشه تنسور G2 که پردازنده پرچم‌دار سال قبل گوگل محسوب می‌شود و حافظه UFS 3.1 مجهز خواهد شد.

در دوربین پشتی گوگل پیکسل 7a شاهد لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX787 همراه با یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی هستیم که همانطور که می‌دانید ارتقای قابل توجهی نسبت به دوربین ۱۲٫۲ مگاپیکسلی گوگل پیکسل 6a سال قبل به شمار می‌آید.

آنچه این تلفن‌همراه را برای مشتریان جذاب‌تر می‌کند، پشتیبانی آن از شارژ بی‌سیم پایه ۵ واتی است؛ طبق اطلاعاتی که امروز درز کرده‌است، گوگل پیکسل 7A  با یک تراشه قوی، دوربین بهبود یافته و پشتیبانی شارژ بی‌سیم، می‌تواند به یک میان رده همه جانبه عالی تبدیل شود که فروش بالایی را تجربه کند، البته از فاکتور مهم قیمت آن نیز نباید گذشت که همچنان نامشخص است و می‌تواند در فروش این محصول بسیار موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید