اخبار تکنولوژی

تصویر واقعی گوگل پیکسل 8 پرو فاش شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۸ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوگل اخیرا تصویر رسمی اولیه از گوشی هوشمند پیکسل ۸ پرو را منتشر کرده است. این گوشی پرچم‌دار جدید قرار است در حدود دو ماه دیگر به بازار عرضه شود. این اتفاق، هرچند در دیگر شرکت‌ها نیز رخ می‌دهد، اما گوگل به خوبی محرمانه‌نگه‌داشتن اطلاعات دستگاه‌های خود عمل نمی‌کند. به همین دلیل، اغلب قبل از رونمایی رسمی، جزئیات، تصاویر و حتی جعبه‌گشایی گوشی‌های پیکسل به‌صورت غیررسمی منتشر می‌شود.

اگرچه قبلا رندرهای دقیقی از گوشی پیکسل ۸ پرو دیده بودیم، اما این بار گوگل به نحوی تصادفی، تصویر واقعی و رسمی از این گوشی را منتشر کرده است. این تصویر در یکی از صفحات داخلی سایت گوگل برای تبلیغ خدمات اشتراکی قرار دارد.

تصویر واقعی گوشی Google Pixel 8 Pro با رندرهای قبلی بسیار شباهت دارد، با این تفاوت که در این تصویر، رنگ دستگاه نیز نمایان است. به نظر می‌رسد که این گوشی پرچمدار در رنگی شبیه به سرامیک تولید خواهد شد.

در نمای پشتی پیکسل ۸ پرو، یک نوار افقی قرار دارد که دارای یک حفره بیضی برای دوربین است. این طراحی، که به امضای گوگل تبدیل شده است، در چند نسل گذشته از گوشی‌های پیکسل دیده شده است.

گوگل می‌تواند در این سال نسل جدید گوشی‌های پیکسل را معرفی کند. قیمت گوشی پیکسل ۸ پرو احتمالاً بیشتر از نسل قبل خواهد بود، زیرا ویژگی‌هایی مانند سخت‌افزار قدرت‌مندتر و دوربین بهبود یافته در این دستگاه وجود دارد.

منتظر ماندن تا رونمایی رسمی از گوشی پیکسل ۸ پرو برای دانستن جزئیات بیشتر از این دستگاه می‌تواند جالب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید