اخبار تکنولوژی

GPT-4 Turbo در دسترس کاربران نسخه رایگان Copilot قرار گرفت

GPT-4 Turbo
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۳ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مایکروسافت اعلام کرد که از این پس، کاربران نسخه رایگان کوپایلوت، به GPT-4 Turbo دسترسی خواهند داشت.

پیش از این، استفاده از GPT-4 Turbo تنها برای کاربران نسخه پرمیوم و پولی کوپایلوت با هزینه 20 دلار در ماه امکان‌پذیر بود. اما بر اساس اظهارات میخائیل پاراخین، مدیر بخش تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، پس از بررسی‌ها، این شرکت تصمیم گرفته GPT-4 Turbo را جایگزین نسخه پایه GPT-4 در کوپایلوت رایگان کند.

مدل GPT-4 Turbo دارای سرعت و دقت بالاتری نسبت به نسخه پیشین بوده و در انجام وظایف پیچیده و طولانی‌مدت نیز عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. از این رو، کاربران نسخه رایگان کوپایلوت می‌توانند انتظار تولید کد سریع‌تر، ارائه پیشنهادهای دقیق‌تر و پاسخ‌گویی مناسب‌تر را از این مدل جدید داشته باشند.

البته مایکروسافت اعلام کرده که کاربران نسخه پرمیوم کوپایلوت در صورت تمایل، همچنان می‌توانند از مدل‌های قدیمی‌تر هم استفاده کنند.

در حرکتی تازه، مایکروسافت اعلام کرده است که همه کاربران نسخه رایگان کوپایلوت اکنون می‌توانند از مدل پیشرفته GPT-4 Turbo استفاده کنند.

GPT-4 Turbo

GPT-4 Turbo که اولین بار در نوامبر 2023 (آبان ماه) توسط OpenAI معرفی شد، به کاربران امکان می‌دهد پرامپت‌هایی تا 300 صفحه بنویسند. این مدل قدرتمند از سرعت و دقت بالاتری نسبت به نسخه‌های قبلی برخوردار است.

در ابتدا مایکروسافت پشتیبانی از ChatGPT-4 Turbo را در ماه دسامبر 2023 (آذر) برای تعداد محدودی کاربر کوپایلوت پرو در دسترس قرار داد و سپس آن را به همه مشترکین این نسخه پرمیوم ارائه کرد.

اما اکنون در یک تصمیم جدید، GPT-4 Turbo جایگزین نسخه پایه GPT-4 برای همه کاربران رایگان کوپایلوت شده است تا تجربه کاری بهتری برای آن‌ها فراهم آید.

علاوه بر این، مدتی پیش نیز مایکروسافت تغییر دیگری را اعمال کرد و به مشترکان کوپایلوت پرو اجازه داد تا از ابزار جدید “کوپایلوت GPT Builder” استفاده کنند. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد چت‌بات‌های سفارشی متمرکز بر موضوعات مورد علاقه خود ایجاد کرده و آن‌ها را حتی با افراد غیرمشترک نیز در تلفن همراه و رایانه به اشتراک بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید