اخبار بازی

آپدیت 1.43 بازی Gran Turismo 7 با خودروها و مسیرهای مسابقه‌ای جدید منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بخش GT Cafe در بازی Gran Turismo 7 یک منوی اضافی دریافت کرد و مکالمات بیشتری از طراحان خودرو و راننده‌ها در دسترس قرار گرفت.

پچ 1.43، جدیدترین آپدیت رایگان بازی Gran Turismo 7 است که استودیو Polyphony Digital روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر کرد. این آپدیت سه خودروی جدید به بازی اضافه می‌کند: آئودی TTS کوپه ’09، میتسوبیشی لنسر Evolution IX MR GSR ’06 و رنو R4 GTL ’85. می‌توانید هر سه خودرو را از نمایندگی‌های Legend Cars و Used Cars خریداری کنید. در تریلر منتشر شده از این آپدیت، می‌توانید عملکرد این خودروها را نیز مشاهده کنید.

مسیرهای جدیدی نیز به بازی اضافه شده است، مانند WeatherTech Raceway Laguna Seca در Clubman Cup 550 ژاپن، پیست تسوکوبا در ساندی کاپ کلاسیک و پیست سوزوکا در Clubman Cup 600 اروپا. بازیکنان می‌توانند BVLGARI Aluminum Vision Gran Turismo را خریداری کنند و در Extra Menu No.36: Collection: Lamborghini شریک شوند. (از Collector Level 43 به بعد موجود است).

بخش جالب این به‌روزرسانی، گفتگوهای جدید با طراحان خودرو و راننده‌ها در GT Cafe و یک Curation جدید در Scapes (رشته کوه Pyrenees در اروپا) است. منتظر جزئیات دیگر در به‌روزرسانی‌های بعدی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید