اخبار بازی

ناشر بازی GTA 6 به عرضه آن در پاییز 2025 خوش‌بین است

نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

Strauss Zelnick، مدیرعامل شرکتTake-Two ، می‌گوید: «ما زمان‌بندی انتشار GTA 6 را محدود کردیم، زیرا به آن زمان‌بندی بسیار مطمئن هستیم».

پس از معرفی بازی GTA 6 در دسامبر سال گذشته، متوجه شدیم که این اثر در سال 2025 منتشر خواهد شد و اخیرا کمپانی Take-Two Interactive، شرکت مادر کمپانی راکستار گیمز، این پنجره انتشار را به پاییز 2025 محدود کرده است. با این حال، راکستار سابقه‌ای طولانی در به تاخیر انداختن بازی‌های بزرگ خود دارد. به همین دلیل، خیلی‌ها نگران تاخیر احتمالی عرضه بازی GTA 6 بودند.

به گفته Strauss Zelnick، مدیرعامل Take-Two Interactive، به نظر می‌رسد که بازی GTA 6 به هیچ وجه تاخیر نخواهد خورد. Zelnick در مصاحبه اخیر خود با CNBC، اذعان کرد که اگرچه بازی قرار نیست به این زودی‌ها عرضه شود، اما کاملا از تاخیر مصون است. کمپانی‌های Rockstar و Take-Two، بسیار مطمئن هستند که GTA 6 می‌تواند به پنجره انتشار خود برسد. او گفت:

«اتفاقاتی در صنعت افتاده است و ما از آن مصون نیستیم. با این حال، ما زمان‌بندی خود را محدودتر کردیم، زیرا بسیار به آن اطمینان داریم».

Zelnick همچنین اظهار داشت که زمان انتشار بازی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از اینکه تیم سازنده چقدر می‌تواند باگ‌ها را از تجربه نهایی حذف کند تا میزان رضایت Rockstar از کیفیت بازی. به گفته Zelnick. همه این معیارها حسی است و نمی‌توان زمان مشخصی برای اتمام آن‌ها اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید