اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی gta 6؛ اطلاعات هک شده چه چیزی درباره بازی لو میدهد

تاریخ انتشار بازی جی تی ای 6
نویسنده : سارا محمدی۱۹ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازیکنان GTA Vice City که حدود 10 سال است با GTA 5 بازی می کنند بیصبرانه منتظر فرا رسیدن تاریخ عرضه نسخه جدید بازی یعنی جی تی ای 6 هستند تا گرافیک، کاراکترهای جدید، خرید ماشین جدید و بسیاری موارد دیگر را تجربه کنند. راک استار (Rockstar) شرکت سازنده بازی، تاریخ عرضه بازی gta vi را مارس 2025 (اسفند 1403) اعلام کرده است. اما با توجه به اینکه در مورد تاریخ انتشار gta 6 اخبار زیادی وجود دارد ببینیم این خبر چقدر صحت دارد و قابل اطمینان است. با مگ تک همراه باشید.

تاریخ عرضه gta vi

حدود هفت ماه قبل، Grand Theft Auto VI توسط Rockstar Games در فوریه 2022 معرفی شد، اما از آن زمان به بعد، اطلاعات دقیقی در مورد زمان عرضه بازی gta 6 وجود ندارد و البته طبیعی است تا وقتی که همه چیز قطعی نشود شرکت راک استار زمان دقیق انتشار بازی جی تی ای 6 را اعلام نمی کند.

به محض نهایی شدن تاریخ انتشار بازی جی تی ای 6 در همین صفحه اطلاع رسانی می کنیم اما طبق آخرین اخبار منتشر شده GTA VI می‌ تواند بین آوریل 2024 تا مارس 2025 منتشر شود که البته با توجه به تعطیلات سال جدید اواخر سال 2024 تاریخ منطقی تری برای عرضه جی تی ای 6 به نظر میرسد.

اعتقاد بر این است که Grand Theft Auto VI برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری XS منتشر خواهد شد.

در جی تی ای 6 شاهد چه تغییراتی خواهیم بود؟

بیش از 90 ویدیو و عکس از بازی GTA 6 در فضای مجازی درز کرده که برخی اطلاعات در مورد این بازی را لو داده است، شرکت Rockstar این هک را تایید کرده و در تلاش است تا مطالب درز کرده را از اینترنت پاک کند. برخی از این شایعات لو رفته ادعا می‌ کردند که GTA VI دارای دو قهرمان بازی به نام‌ های جیسون و لوسیا خواهد بود که طبق گزارش‌ ها از دو شخص جنایی در زندگی واقعی، به نام های بانی و کلاید الهام گرفته شده‌ اند. همچنین ادعا شده است که GTA VI نه تنها ما را به نسخه مدرن Vice City الهام گرفته از میامی می برد، بلکه بازیکنان را به مناطقی از آمریکای جنوبی از جمله برزیل خواهد برد.

GTA 6 چه زمانی منتشر می شود؟

به احتمال زیاد اواخر سال 2024

آیا هک شدن بازی GTA 6 حقیقت دارد؟

بله، بخشی از ویدیو و اسنپ شات بازی GTA 6 منتشر شده و به طور رسمی تایید شده است.

آیا GTA 6 در نسخه های مردانه و زنانه عرضه خواهد شد؟

بله در GTA 6 شما می توانید از صدای مرد و زن برای منحصر به فرد کردن این بازی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید