اخبار بازی

سرویس +GTA یک افزایش قیمت ناگهانی را تجربه کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

هیچ اطلاعیه قبلی در مورد افزایش قیمت سرویس +GTA اعلام نشده بود، اگرچه این افزایش قیمت در سال‌های گذشته نیز اتفاق افتاد.

سرویس اشتراکی راکستار با نام +GTA را به خاطر دارید که در کنار دسترسی به بازی‌های کلاسیک، پاداش‌هایی را برای بازیکنان Grand Theft Auto Online فراهم می‌کرد؟ این شرکت بدون هیچ اطلاعیه قبلی، قیمت این سرویس را به طور ناگهانی افزایش داد. همانطور که رسانه‌های GameSpot و VGC گزارش دادند، قیمت این سرویس اشتراکی از 5.99 دلار / 5.99 یورو / 4.99 پوند، به 7.99 دلار / 7.99 یورو / 6.99 پوند افزایش یافته است.

راکستار هیچ دلیلی برای این افزایش قیمت ارائه نکرده و حتی قبل از اعمال، هیچ اطلاعی به کاربران نداده است. با این حال، این تنها سرویس اشتراکی نیست که طی چند وقت اخیر با افزایش قیمت روبه‌رو شده است. در ژوئن گذشته، مایکروسافت قیمت سرویس گیم پس را از 9.99 دلار به 10.99 دلار در ماه افزایش داد، در حالی که قیمت گیم پس آلتیمیت از 14.99 دلار به 16.99 دلار رسید. سونی هم خیلی از قافله عقب نماند و قیمت تمام سطوح سرویس پلی استیشن پلاس را در ماه سپتامبر افزایش داد.

سرویس +GTA به طور انحصاری برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پلی‌استیشن 5 در دسترس است و تخفیفات، ارتقاء وسایل نقلیه ویژه، فضای ذخیره‌سازی تا 100 وسیله نقلیه، لباس‌های رایگان، ماهیانه 500000 دلار ارز GTA و پاداش‌های دیگر را به مشترکین خود ارائه می‌دهد. مشترکین این سرویس، همچنین به عناوینی مانند Red Dead Redemption و Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در کنار بازی‌های موبایلی مانند GTA: Liberty City Stories و GTA: Chinatown Wars دسترسی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید