اخبار بازی

تست فنی بازی Hades 2 به زودی به اتمام می‌رسد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بنا به گفته استودیوی Supergiant Games، بازی Hades 2 به زودی به صورت Early Access برای پلتفرم PC عرضه می‌شود.

استودیوی Supergiant Games اعلام کرد که در تاریخ 10 اردیبهشت 1403 (29 آپریل 2024) شاهد اتمام تست فنی بازی Hades 2 خواهیم بود. همانطور که گفته شده بود، این بررسی بیشتر از یک هفته و کمتر از یک ماه جریان داشت. Supergiant Games اعلام کرد که تیم آن‌ها به بعضی از مشکلات کلیدی که پیش از قادر به یافتن آن‌ها نبود، رسیدگی کرده است. شایان ذکر است که با خروج از این حالت، بازی به صورت Early Access عرضه می‌شود.

در حالی که محتوای نسخه Early Access بازی مشخص نیست، اما در تست فنی، گیمرها به اولین مرحله بازی و دو اسلحه متفاوت دسترسی داشتند. همچنین امکان استفاده از جادو و انجام حملات Omega Attack نیز وجود داشت. شخصیت اصلی بازی یعنی Melinoe باید Mana را برای جادو مدیریت کند. در بازی شاهد بازگشت خدایان یونانی از جمله Zeus، Aphrodite و Poseidon هستیم. امکان انجام فعالیت‌های مختلف برای بهره‌برداری از منابع و جوایز جدید نیز وجود دارد.

در حال حاضر، نسخه Early Access این بازی تنها از طریق PC عرضه می‌شود. گیمرها از طریق فروشگاه‌های Epic Games Store و Steam به این بازی ویدیویی دسترسی خواهند داشت. فعلا تاریخ عرضه دقیقی برای انتشار این نسخه ذکر نشده است و باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید