اخبار بازی

آپدیت بزرگی در انتظار بازی Hades 2 است

نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیوی Supergiant Games اعلام کرد که قصد دارد آپدیت‌های بزرگی را برای بازی Hades 2 منتشر کند.

انتشار نسخه Early Access بازی Hades 2 فراتر از انتظارات بود. این بازی موفق شد آماری سه برابر بهتر از نسخه اول را در استیم ارائه دهد. با اینکه استودیوی Supergiant Games با انتشار یک پچ، بخشی از مشکلات بازی را برطرف کرد، اما به نظر می‌رسد که یک آپدیت بزرگ در ماه‌های پیش رو برای این عنوان عرضه خواهد شد. این خبر توسط کارگردان بازی تایید شد. در مصاحبه‌ای با رسانه PC Gamer، آقای Greg Kasavin، کارگردان Hades 2، درمورد توسعه این اثر صحبت کرد.

او اعلام کرد که هدف کوتاه مدت آن‌ها این است تا با انتشار یک‌سری پچ، بهبودهای کوتاه مدتی به این بازی اضافه کنند تا تجربه بازی بهتر از آن چیزی شود که گیمرها انتظار دارند. پس از این، تیم توسعه‌دهنده تا زمان عرضه نسخه کامل، روی انتشار آپدیت‌های بزرگ تمرکز خواهد کرد. در آپدیت‌ بزرگ Hades 2 شاهد دشمنان، لوکیشن‌ها و امکانات جدیدی هستیم که روند بازی را بهبود می‌بخشند. هدف تیم Supergiant Games این است تا تعداد آپدیت‌های بازی را بیشتر کنند.

هرچقدر آپدیت‌های بیشتری برای این اثر عرضه شود، بازی به نسخه نهایی نزدیک‌تر خواهد شد. طبق صحبت‌های آقای Kasavin، انتظار می‌رود Hades 2 حداقل تا اواخر سال 2024 در حالت Early Access باقی بماند. نسخه اول این بازی تقریبا دو سال در این حالت قرار داشت. در حالی که Hades 2 محتوای به مراتب بیشتری دارد، ممکن است زودتر به عرضه رسمی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید