اخبار بازی

بازی Hades برای عرضه روی iOS تایید شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پورت موبایل بازی Hades روی iPhone و iPad با سیستم عامل iOS 16 یا بالاتر اجرا می‌شود و از فضای ذخیره‌ ابری، اچیومنت و کنترلرهای بلوتوثی پشتیبانی می‌کند.

بازی Hades عنوان روگ‌لایک و دانجن‌محوری از Supergiant Games است که در سال 2020 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. حالا این بازی در سال 2024 برای iOS هم عرضه خواهد شد. این بازی به صورت اختصاصی از طریق سرویس Netflix Games در دسترس خواهد بود و فقط به اشتراک استاندارد این سرویس پخش ویدیو نیاز دارد.

نسخه موبایل که با همکاری نزدیک Secret6 توسعه می‌یابد، باید به خوبی روی آیفون یا آیپد با iOS 16 یا جدیدتر اجرا شود. در آینده نه چندان دور، جزئیات بیشتری از سخت افزار مورد نیاز بازی ارائه خواهد شد. در کنار کنترل‌های لمسی قابل تنظیم، می‌توانید یک کنترلر بلوتوثی را نیز به بازی وصل کنید. بازی از فضای ذخیره‌سازی‌ ابری و اچیومنت نیز پشتیبانی می‌کند، اگرچه پشتیبانی از Cross-save در هیچ پلتفرمی تایید نشده است.

متاسفانه، در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه بازی Hades روی اندروید وجود ندارد. اگرچه ممکن است این امر بعید به نظر برسد، اما بازی‌های قبلی Supergiant مانند Bastion و Transistor برای این سیستم عامل موبایل منتشر شده‌اند. منتظر جزئیات بیشتر از Hades در ماه‌های آینده باشید.

نسخه دوم بازی تحت نام Hades 2 در دست ساخت است و در ربع دوم 2024 برای رایانه‌های شخصی، فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز استور وارد دسترسی اولیه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید