اخبار بازی

بازی Halo Infinite دیگر فصل جدیدی به خود نمی‌بیند!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ظاهرا مایکروسافت خیلی نرم، سیاست‌های خود را در قبال بازی Halo Infinite تغییر داده و قرار است کار روی این پروژه کم‌تر و کم‌تر از هر زمانی شود.

بازی Halo Infinite دیگر به‌روزرسانی فصل ششم را دریافت نخواهد کرد و به‌طور کامل از مدل «فصلی» فاصله می‌گیرد. در عوض، در تاریخ ۳۰ ژانویه، یک نقشه جدید آرنا، یک عملیات جدید و چند ویژگی جدید دیگر دریافت خواهد کرد و در آینده با «عملیات‌های» کوتاه‌تر و بتل‌پس‌های مخصوص آن‌ها به‌روزرسانی می‌شود.

343 Industries این خبر را در یک به‌روزرسانی ژانویه و استریم نقشه راه ۲۰۲۴ به اشتراک گذاشته است.

برایان جاراد، مدیر بخش ارتباطات با جامعه، توضیح داد: «ما در نحوه‌ی برخورد با اینفینیت در آینده تغییر ایجاد می‌کنیم. دیگر به آن “فصل” نمی‌گوییم و از این مدل فاصله می‌گیریم. از نظر معنایی، به‌روزرسانی ۳۰ ژانویه ما از این پس به عنوان “CU29” شناخته خواهد شد.»

عملیات‌ها شامل ۲۰ درجه خواهند بود و به مدت چهار تا شش هفته اجرا می‌شوند و اولین آن‌ها با تم «هِیلو وارز» خواهد بود. نقشه جدید CU29 برای حالت آرنا و با نام «Illusion» است و این به‌روزرسانی همچنین شامل ویژگی‌های جدید Forge، یک هسته زره جدید و پاداش‌های سفارشی‌سازی است.

وقتی در انتهای استریم از جاراد پرسیده شد که فصل ششم کجا رفته است یا چرا آن‌ها این به‌روزرسانی‌ها را فصل ششم نمی‌نامند، او به‌روزرسانی‌های آینده را تأیید کرد، اما همچنین تأیید کرد که 343 Industries اکنون روی چیزهای جدیدی کار می‌کند.

او گفت: «سال بسیار هیجان‌انگیزی برای هِیلو خواهد بود، ما شروع هیجان‌انگیزی داشته‌ایم. ما یک تیم اختصاصی برای پشتیبانی از هِیلو اینفینیت و ادامه‌ی ارائه آن در آینده داریم، اما همچنین، بله، تیم‌های بیشتری داریم که اکنون به سمت آینده حرکت می‌کنند و روی پروژه‌های کاملاً جدید کار می‌کنند، بنابراین من فقط می‌خواهم شما را با این موضوع وسوسه کنم. چیزهای زیادی در حال پختن است، ما نمی‌توانیم از این هیجان‌زده‌تر باشیم.»

هِیلو اینفینیت یک انتشار پر از مشکل و ناهموار داشت، به طوری که بخش چندنفره، Co-op و ویژگی‌های مختلف آن پس از انتشار و طی چند ماه اضافه شدند. سپس 343 Industries در سال گذشته تحت تأثیر تعدیل نیرو در مایکروسافت قرار گرفت. با این حال، اینفینیت اخیرا هیجان‌انگیزتر شده است، که بخشی از آن به لطف ویژگی‌های Forge است که امکان خلاقیت‌های دیوانه‌وار بازیکنان را فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید