اخبار بازی

بازی Helldivers 2 تقریبا ۸ سال در دست ساخت بوده است

نویسنده : دانیال نوروزی۲۵ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیو بازی‌سازی Arrowhead، فاش کرد که بازی Helldrivers 2 به مدت هفت سال، 11 ماه و 26 روز در دست ساخت بوده است.

بازی Helldivers 2 از استودیو Arrowhead، هم اکنون برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در دسترس است و شروعی قدرتمندی را تجربه می‌کند. با وجود برخی مشکلات در زمان راه‌اندازی و matchmaking، این بازی به 155926 بازیکن همزمان در استیم رسید. در میان این موفقیت، مدیر عامل استودیو، یوهان پیلستد، اعلام کرد که دنباله Helldrivers نزدیک به هشت سال در دست ساخت بوده است. او در توییتی نوشت:

«بازی Helldivers 2 بالاخره منتشر شد. هفت سال، 11 ماه و 26 روز از زندگی من صرف ساخت این بازی شد که الهام گرفته از محبوب‌ترین فیلم‌ها و کتاب‌های دوران کودکی من است. یکی از این فیلم‌ها، Starship Troopers است».

بیشتر بخوانید: بازی Helldivers 2 حدود یک میلیون نسخه به فروش رساند

در طول سال‌ها، Arrowhead مشغول اضافه کردن محتوا و ویژگی‌های جدید به بازی Helldivers 1 بود، از نسخه‌های توسعه یافته تا نسخه Dive Harder با حالت‌های جدید مانند Proving Grounds. آخرین نسخه از بازی اول، در دسامبر 2015 عرضه شد، اما عرضه به‌روزرسانی‌های دیگر مانند A New Hell با درجات سختی، دشمنان و Stratagems جدید، تا سال 2018 ادامه داشت.

شرکت سازنده تایید کرد که دشمنان، محیط‌ها، ماموریت‌ها و محتویات داستانی جدیدی را به مرور زمان به بازی اضافه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید