اخبار بازی

بازی Helldivers 2 حدود یک میلیون نسخه به فروش رساند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۵ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Helldivers 2 در تاریخ 19 بهمن 1402 (8 فوریه 2023) برای رایانه‌های شخصی و پلی‌‎استیشن 5 عرضه شد و  به گفته مدیر عامل استودیو، فروش آن همچنان در حال افزایش است.

علیرغم برخی مشکلات مربوط به matchmaking در زمان عرضه، Helldivers 2  از استودیوی بازیسازی Arrowhead، عملکرد خوبی داشته است و تعداد بازیکنان همزمان این بازی در Steam به عدد 155926 رسید. این بازی تیراندازی سوم شخص همچنین پرفروش‌ترین بازی Steam و موفق‌ترین عنوان استودیو پلی‌استیشن در فروشگاه سونی است.

مدیرعامل استودیو، یان پیلستدت، در توییتر اعلام کرد: «در حال حاضر جامعه ما بیش از میلیون نفر عضو دارد».

او در مورد اینکه آیا سونی بیانیه‌ای درباره فروش بازی منتشر خواهد کرد یا خیر، گفت:

«سخت است بگویم (اگرچه متوجه نمی‌شویم چرا باید یک راز باشد)، با این حال، شرکت سازنده حداقل برآوردها را انجام می‌دهد. فروش بازی بین دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 5 تقسیم شده و تقریبا برابر است. در حال حاضر همه چیز بسیار سریع پیش می‌رود».

بازی Helldivers 2 به عنوان دنباله‌ای از سری Helldivers، نزدیک به هشت سال در دست ساخت قرار داشت. این یک بازی تیراندازی سوم شخص است و بار دیگر Super Earth را در حال نبرد با ترمینیدها در سیارات مختلف نشان می‌دهد. گروهی دیگر به نام Automatons هم تهدید جدیدی است که بازیکنان باید در یک نبرد بزرگ کهکشانی، آن‌ها را شکست دهند.

بازی Helldivers 2 دارای دشمنان، اهداف، محیط‌های جدید و به‌روزرسانی‌های داستانی برای پیشبرد داستان جنگ کهکشانی خواهد بود. Arrowhead همچنین در حال حل مشکلات بازی، از جمله مشکلات مربوط به matchmaking است. آخرین پچ منتشر شده، مشکلات متعددی را رفع می‌کند. در همین میان، منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید