اخبار بازی

بازی Helldivers 2 در زمینه تعداد بازیکنان همزمان رکورد زد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مدتی پیش بازی Helldivers 2 عرضه شد و موفق‌ترین عرضه تاریخ سونی در فروشگاه مجازی Steam را رقم زد.

بعد از انتشار کامل، بازی به صورت مداوم در حال پیشرفت بوده است. آخرین بار گفته شد که این اثر، میزبان بیش از 200 هزار بازیکن به صورت همزمان بوده است. حالا به نظر می‌رسد که این بازی Co-op شوتر، رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

براساس داده‌های سایت SteamDB، بازی Helldivers 2 با 255189 بازیکن همزمان، پذیرای بیش از 250 هزار گیمر روی پلتفرم PC بود. با توجه به اینکه بازی در این مقطع موفق به جذب این تعداد از بازیکن شده است، باید دید که عملکرد آن تا اول هفته جاری چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بازی Helldivers 2 از ۲۰۰ هزار بازیکن همزمان در استیم عبور کرد

اوایل هفته، بازی موفق به جذب بیش از 360 هزار بازیکن همزمان روی دو پلتفرم پلی‌استیشن 5 و PC شده بود (اگرچه سقف بازیکنان به احتمال زیاد بالاتر رفته است). با اینکه سونی از عملکرد مالی این بازی چیزی نگفته است، مدیرعامل استودیوی Arrowhaed، آقای Johan Pilestedt، اعلام کرد که این اثر موفق به فروش بیش از یک میلیون واحد شد.

بنا بر گفته‌ استودیو و به دنبال موفقیت‌های دور از انتظار بازی حین عرضه، آن‌ها به دنبال گسترش تیم خود هستند و می‌خواهند محتوای پس از عرضه بیشتری را برای این اثر عرضه کنند، محتوایی که شامل دشمن‌ها و ماموریت‌های جدید می‌شود. فعلا خبری از بخش PvP نیست و باید منتظر جزئیات بیشتر بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید