اخبار بازی

طبق اعلام سونی، بازیکنان Helldivers 2 دیگر نیازی به اکانت PSN برای ورود به بازی نخواهند داشت

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سونی می‌گوید: «ما هنوز در حال یادگیری هستیم و بهترین چیزها را برای بازیکنان Helldivers 2 در رایانه‌های شخصی می‌خواهیم. بازخورد شما بسیار ارزشمند است».

در میان واکنش‌های گسترده، سونی از تصمیم خود مبنی بر اجباری کردن ورود به شبکه PSN، برای تجربه Helldivers 2 روی رایانه‌های شخصی، عقب نشینی کرده است.

هفته گذشته، این شرکت اعلام کرد که در آینده، بازیکنان رایانه‌های شخصی باید حساب‌های Steam خود را با حساب‌های شبکه پلی‌استیشن پیوند دهند تا بتوانند Helldivers 2 را بازی کنند. این تصمیم واکنش‌های گسترده‌ای را در جامعه بازیکنان این اثر به دنبال داشت و بیش از 215000 نظر منفی در استیم دریافت کرد. همانطور که طرفداران همچنان با صدای بلند نارضایتی خود را ابراز می‌کردند، استیم تصمیم گرفت هزینه بازی را حتی به کسانی که بیش از 100 ساعت آن را تجربه کرده‌اند، بازگرداند. بازی همچنین در بیش از 170 کشور از لیست استیم حذف شد، جایی که PSN در دسترس نیست.

کارگردان Helldivers 2 و مدیر عامل Arrowhead، Johan Pilestedt، اطمینان داد که استودیو در حال صحبت با پلی استیشن برای پیدا کردن یک راه‌حل است و اکنون، همانطور که بسیاری انتظار داشتند (یا حداقل امیدوار بودند)، سونی اعلام کرده است که از تصمیم خود عقب‌نشینی کرده است. این شرکت در توییتر نوشت:

«طرفداران Helldivers، ما نظرات شما را در مورد به‌روزرسانی اخیر حساب‌های Helldivers 2 شنیدیم. آپدیت خبری 6 می که اذعان داشت، از تاریخ 30 می همه بازیکنان Helldivers 2 برای تجربه بازی روی PC باید اکانت PSN بسازند، به جلو نخواهد رفت. ما هنوز در حال یادگیری هستیم و بهترین چیزها را برای بازیکنان رایانه‌های شخصی می‌خواهیم. بازخورد شما بسیار ارزشمند است. باز هم بابت حمایت مداوم شما از Helldivers 2 متشکریم و شما را در جریان برنامه‌های آینده قرار خواهیم داد».

دیدگاهتان را بنویسید