اخبار تکنولوژی

رندر‌های نسل جدید سامسونگ گلکسی تب لو رفت!

رندر‌های نسل جدید سامسونگ گلکسی تب لو رفت!
نویسنده : عضو تحریریه۱۹ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با وجود آنکه نزدیک به یک سال از زمان رونمایی سامسونگ گلکسی تب S8 می‌گذرد اما هنوز خبری از مدل 2023 آن، یعنی سامسونگ گلکسی تب S9 نیست و شاید زمان آن رسیده باشد که سرانجام حداقل اطلاعاتی از سامسونگ گلکسی تب S9 فاش شود.

رندر‌های مبتنی بر CAD اخیر تصاویری از سامسونگ گلکسی تب S9 را به اشتراک گذاشته‌اند؛ براساس تصاویری که به اشتراک گذاشته شده‌است، به نظر می‌رسد که در نسل جدید سامسونگ گلکسی تب با تغییرات چشمگیری موجه نشویم.

با این وجود به نظر می‌رسد که نسخه پلاس این محصول تغییرات جزئی‌تری را در بر داشته‌باشد؛ این محصول ویژگی‌هایی از قبیل اندازه صفحه نمایش 12.4 اینچی و رزولوشن 2800 در 1752، سنسور اثر انگشت، آرایش 4 بلندگو، دوربین های پشتی دوگانه و حتی ابعاد را از نسل قبلی به ارث می‌برد و طبیعتاً دارای پشتیبانی از S-Pen خواهد بود و روی پنل پشتی‌اش یک ناحیه مغناطیسی مخصوص برای نگهداری قلم به‌چشم می‌خورد.

این تبلت مانند گلکسی تب S8 پلاس از سرعت شارژ سیمی 45 وات از طریق پورت USB-C 3.2 پشتیبانی می‌کند. اما یکی از تفاوت‌های این تبلت با نسل قبلی‌اش، نحوه طراحی دوربین اصلی است. دوربین اصلی این تبلت طراحی مشابه با سری گلکسی S23 دارد و سنسورها به‌صورت جداگانه و بدون ماژول روی پنل پشتی قرار گرفته‌اند.

با وجود آنکه مشخصات این تبلت به‌طور دقیق افشا نشده است، انتظار می‌رود با تراشه جدیدتری نسبت به گلکسی تب اس 8 پلاس همراه شود. با توجه به اینکه تبلت قبلی سامسونگ به چیپ اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده است، نسل جدید آن احتمالا با اسنپدراگون 8 نسل 2 از راه می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید