اخبار بازی

بازی Hi-Fi Rush احتمالا برای نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

دیتاماین‌های اخیر بازی Hi-Fi Rush، طرح‌های تیشرت جدیدی را در فایل‌های بازی نشان می‌دهد که به مناسبت عرضه آن روی پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ طراحی شده‌اند.

با توجه به شایعات اخیر مبنی بر انتشار عنوان اکشن Hi-Fi Rush ازTango Gameworks  برای پلی‌استیشن 5 و نینتندو سوییچ، داده‌های جدیدی که توسط Wario64 گزارش شده است، نشان می‌دهند که این بازی واقعا ممکن است برای پلتفرم‌هایی خارج از اکوسیستم ایکس‌باکس عرضه شود.

فایل‌های درون بازی، یک جفت تیشرت جدید را نشان می‌دهند که ظاهرا به انتشار بازی Hi-Fi Rush برای پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ اشاره دارند، با گرافیک‌هایی که متن «من اینجا هستم عزیزم!» با رنگ‌های پلی‌استیشن و «Rock out! Anywhere» با رنگ‌های نینتندو سوییچ را به نمایش می‌گذارند.

طرح‌های تیشرت به‌ عنوان بخشی از به‌روزرسانی سالگرد بازی، ظاهرا به Hi-Fi Rush اضافه شده‌اند و این موضوع به شایعات انتشار این بازی روی پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ اعتبار بیشتری می‌بخشد.

بازی Hi-Fi Rush یک موفقیت بزرگ برای Tango Gameworks، Bethesda و ایکس‌باکس بود. این استودیو در ماه آگوست اعلام کرد که بیش از 3 میلیون بازیکن، عنوان Hi-Fi Rush را روی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس سری ایکس و اس تجربه کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید