اخبار بازی

هیدئو کوجیما روی یک بازی جاسوسی اکشن جدید کار خواهد کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

هیدئو کوجیما، بازیساز افسانه‌ای و خالق سری بازی‌های متال گیر و دث استرندینگ قصد دارد باز هم روی یک بازی اکشن جاسوسی کار کند.

هیدئو کوجیما و شرکت سونی اعلام کردند که پس از انتشار بازی Death Stranding 2، این طراح بازی‌های ویدیویی افسانه‌ای روی یک بازی جاسوسی اکشن جدید کار خواهد کرد. این اولین بازی جدیدی است که کوجیما پس از جدایی از کونامی و مجموعه Metal Gear و تأسیس استودیو Kojima Productions می‌سازد.

جزئیات بازی کمیاب است، اما می‌دانیم که این یک همکاری با سونی خواهد بود و به گفته‌ی کوجیما، «یک بازی و یک فیلم در یک زمان» خواهد بود. او توضیح می‌دهد که منظورش از این جمله این است که بازی از نظر «ظاهر، داستان، تم، بازیگران، بازیگری، لباس و صدا» مانند یک فیلم خواهد بود.

کوجیما در مراسم State of Play گفت: «سونی فقط بازی نمی‌سازد، بلکه در زمینه موسیقی و فیلم نیز فعالیت دارد. این همکاری بی‌شک به شدت قدرتمند خواهد بود. دو سال دیگر، چهلمین سالگرد فعالیتم در طراحی بازی را جشن می‌گیرم. مطمئن هستم این عنوان به اوج کار من تبدیل خواهد شد.»

هنوز هیچ خبری از تاریخ انتشار یا اینکه چه زمانی می‌توانیم منتظر خبرهای بیشتر در مورد این پروژه باشیم، در دسترس نیست. با توجه به اینکه Kojima Productions روی Death Stranding 2 و همچنین OD کار می‌کند، به نظر می‌رسد هواداران Metal Gear باید کمی صبر کنند تا طعم جدیدی از بازی‌های مخفی‌کاری به سبک کوجیما را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید