اخبار بازی

بازی فانتزی و نقش‌آفرینی جدید سازندگان هیتمن احتمالا انحصاری ایکس‌باکس خواهد بود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در اوایل سال جاری، توسعه دهندگان بازی هیتمن IO Interactive اعلام کردند که تیم آن‌ها مشغول کار روی پروژه‌ای جدید هستند. این پروژه قرار است فرنچایزی جسورانه باشد اما مشخص نیست در چه ژانر و مضمونی در دست توسعه قرار دارد. در واقع به غیر از اطلاعات غیر رسمی و اندکی که منتشر شده، استودیوی بازی سازی IO Interactive صحبت زیادی نکرده است. جالب است بدانید این رویه‌ نسبتا سابقه بوده و معمولا توسعه‌ دهندگان بازی هیتمن درمورد آثار در دست ساخت خود اطلاعات بیشتری برای چشم انتظاران دنیای ویدیوگیم منتشر می‌کردند.

این طور که پیداست شواهد نشان می‌دهد که بر اساس ماجرای FTC و مایکروسافت، بازی جدید سازندگان هیتمن به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس منتشر می‌شود. بازی Project Dragon که در ابتدای سال جاری میلادی معرفی شد، یک اثر نقش آفرینی و تیراندازی به حساب می‌آید که انگان قرار است برای پی‌سی و کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس در دسترس قرار بگیرد. این طور که منابع رسمی اعلام کرده‌اند، پروژه‌ی جدید IO Interactive در مقیاس یک بازی AAA در دست توسعه قرار دارد و انتظارها از آن بالا است.

عده‌ای عقیده دارند مایکروسافت به دنبال راهی برای افزایش سود و بالا بردن قیمت‌ها است. همچنین جالب است بدانید اسنادی منتشر شده که نشان می‌دهد مایکروسافت در لیست خود به دنبال خرید استودیوی بازی سازی IO Interactive بوده و این اسناد تعدادی از بازی‌های مورد انتظار و بهبود عناوینی که قبلا منتشر شده را نام برده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی جدید سازندگان هیتمن Project Dragon، قرار است در سال ۲۰۲۵ میلادی به مرحله‌ی انتشار برسد. گفته می‌شود این بازی در دنیای قرون وسطایی پر از اژدها اتفاق می‌افتد. این طور که پیداست، بازی مورد انتظار Project Dragon قرار است به صورت انحصاری برای کنسول‌های جدید ایکس‌باکس و پلتفرم پی‌سی منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید