اخبار تکنولوژی

HMD از اولین گوشی با برند خود رونمایی می‌کند

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

HMD، شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند نوکیا که چندی پیش مالکیت برند نوکیا را از دست داد، در آستانه یک گام جدید در مسیر خود قرار دارد. این شرکت فنلاندی که سال‌هاست گوشی‌های اندرویدی را با برند نوکیا به بازار عرضه می‌کرد، قصد دارد در سال 2024 محصولات جدیدی را تحت برند اختصاصی خود معرفی کند.

بر اساس آخرین گزارش‌ها و شایعات، به نظر می‌رسد اولین سری گوشی‌های هوشمند HMD با برند جدید Pulse نام‌گذاری شده و رونمایی آن‌ها در همین هفته جاری انجام خواهد شد.

شایعات مربوط به گوشی‌های سری Pulse از اوایل آوریل 2023 (اواخر فروردین 1402) آغاز شده بود. در ابتدا گمان می‌رفت که این محصولات احتمالا در اواخر بهار امسال معرفی شوند، اما حالا اطلاعات جدیدی حاکی از آن است که رونمایی گوشی‌های Pulse تا پایان همین هفته صورت خواهد گرفت.

HMD هنوز جزئیات فنی و ویژگی‌های دقیق گوشی‌های مورد انتظار سری Pulse را فاش نکرده است. با این حال، طرفداران این برند امیدوارند که محصولات جدید ارائه شده در سطح کیفی و ارزش خرید مناسبی قرار داشته باشند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در فهرست محصولات خرده فروش بزرگ فنلاندی Gigantti که اکنون حذف شده است، شرکت هوآوی موبایل دیوایسز (HMD) قصد دارد گوشی میان‌رده جدیدی موسوم به “HMD Pulse Pro” را با قیمت 179 یورو در تاریخ 5 اردیبهشت 1403 (25 آوریل 2024) عرضه کند.

هرچند انتشار زودهنگام این لیست احتمالا یک اشتباه بوده، اما جزئیات مشخصات فنی و ویژگی‌های این گوشی را برای ما آشکار می‌کند. بر این اساس، HMD Pulse Pro یک گوشی اقتصادی خواهد بود که دارای صفحه‌نمایش 6.56 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720 در 1480 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتز است.

در بخش سخت‌افزاری، این گوشی از تراشه مقرون‌به‌صرفه Unisoc T606 بهره می‌برد که با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا همراه شده است. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن نیز از ویژگی‌های جالب توجه این دستگاه محسوب می‌شود، هرچند اطلاعاتی درباره سرعت شارژ آن موجود نیست.

در زمینه دوربین‌ها، HMD Pulse Pro از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی بهره می‌برد، در حالی که برای عکاسی سلفی از یک دوربین 50 مگاپیکسلی در جلو استفاده شده است. حسگر اثرانگشت این گوشی در کنار دستگاه به صورت یکپارچه با دکمه پاور قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید