اخبار تکنولوژی

HMD به زودی از گوشی جدید خود رونمایی می‌کند

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۲ خرداد ۱۴۰۳
1 دیدگاه

شرکت HMD قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی با نام تجاری Skyline را در آینده نزدیک عرضه کند. این گوشی که پیش از این با نام رمز «تام‌کت» شناخته می‌شد، گویا در اوایل تابستان امسال رونمایی خواهد شد و از تاریخ 20 تیرماه برای فروش در دسترس قرار می‌گیرد.

براساس شایعات، گوشی HMD Skyline با قیمت 520 یورو عرضه خواهد شد که قیمتی نسبتا بالاتر از محصولات اخیر این شرکت و برند نوکیا است. این قیمت برای مدلی با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه با شناسه مدل TA-1688 شناخته می‌شود و در ابتدا تنها در رنگ مشکی عرضه خواهد شد.

هرچند جزئیات بیشتری در مورد مشخصات فنی Skyline فاش نشده است، اما با توجه به اطلاعات قبلی در مورد گوشی با نام رمز تامکت، انتظار می‌رود این گوشی مجهز به صفحه نمایش لمسی OLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. علاوه بر این، قدرت پردازشی آن را احتمالاً تراشه کوالکام اسنپدراگون 7 نسل 2 تأمین خواهد کرد.

عرضه گوشی Skyline نشان می‌دهد که HMD در حال گسترش محصولات خود تحت برند اختصاصی است، در حالی که پیش از این بیشتر بر روی برند نوکیا متمرکز بوده است. این می‌تواند یک فرصت جدید برای این شرکت برای جلب توجه بیشتر در بازار گوشی‌های هوشمند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. محمد گفت:

    کاش این گوشی را با برند نوکیا هم بده بیرون