اخبار بازی

بازی Hollow Knight: Silksong در کره‌جنوبی رده‌بندی سنی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی Hollow Knight: Silksong که مدت‌ها منتظر انتشار آن بودیم، توسط سازمان GRAC رتبه‌بندی شد.

اخیرا نام بازی Hollow Knight: Silksong به دفعات شنیده می‌شود، زیرا صفحه بازی در فروشگاه ایکس‌باکس و رده‌بندی سنی آن در سازمان ESRB، به طور ناگهانی پخش شد. اگر این موارد برای تایید یک اعلامیه احتمالی کافی نیست، بهتر است بدانید که این بازی مترویدوانیا و مورد انتظار، در کره جنوبی نیز رده‌بندی سنی +12 سال دریافت کرد.

جالب است که کمیته رتبه‌بندی و مدیریت بازی (GRAC)، بازی Hollow Knight: Silksong را برای تاریخ 20 فوریه 2024 رتبه‌بندی کرده است. با استناد به رده‌بندی سنی اخیر ESRB، ممکن است واقعا اعلامیه‌ای در پیش روی ما باشد. اینکه تاریخ مدنظر، تاریخ انتشار بازی است یا تاریخ پخش نمایش بعدی آن، هنوز مشخص نیست.

بازی Silksong که در ابتدا به عنوان یک DLC برای بازی محبوب Hollow Knight برنامه‌ریزی شده بود، در فوریه 2019 به عنوان یک بازی مستقل برای نینتندو سوییچ و PC معرفی شد. بازی یک پادشاهی جدید، چندین نوع دشمن، باس‌ و ماموریت‌های جانبی جدید را به بازیکنان ارائه خواهد کرد. با گذشت زمان، این بازی برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس نیز تایید شد. لازم به ذکر است که این عنوان در روز عرضه در دسترس کاربران سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت دائما در مراسم‌های خود به انتشار احتمالی بازی تا ژوئن 2023 اشاره می‌کرد، اما در نهایت آن تاریخ نیز به تعویق افتاد. Team Cherry هنوز تاریخ انتشار رسمی بازی را تایید نکرده است، اما به نظر می‌رسد چیزی تا برملا شدن آن باقی نمانده است.

دیدگاهتان را بنویسید