اخبار بازی

بازی Hollow Knight: Silksong در استرالیا رده‌بندی سنی دریافت کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

این اتفاق بخشی از درجه‌بندی‌های سنی اخیر در آمریکای شمالی است که احتمالا نشان‌دهنده انتشار قریب‌الوقوع بازی Hollow Knight: Silksong است.

ما به شدت برای شنیدن اخبار بازی Hollow Knight: Silksong گرسنه هستیم و اخیرا چندین اتفاق نشان داده است که به‌زودی اخباری از این بازی منتشر خواهد شد. در اوایل این ماه، صفحه رسمی بازی در فروشگاه ایکس باکس رسما بالا آمد و با رتبه‌بندی ESRB در آمریکای شمالی و GRAC در کره جنوبی همراه بود.

اکنون، رتبه‌بندی دیگری به این لیست پیوسته است. این دنباله اکشن-ماجراجویی مورد انتظار در سبک Metroidvania، در کشور استرالیا درجه‌بندی سنی شده است. رده‌بندی‌های سنی عناوین معمولا زمانی اتفاق می‌افتند که به عرضه نزدیک می‌شوند و زمانی ارائه می‌شوند که محتوا بازی عملا تکمیل است.

این بدان معناست که استودیو Team Cherry بالاخره تاریخ دقیقی را برای انتشار Hollow Knight: Silksong اعلام خواهد کرد. البته تمامی این‌ها حدس و گمان‌ است و احتمال دارد اشتباه از آب دربیاید. البته ما به زمانی از سال نزدیک می‌شویم که رویدادهای تابستانی مانند  Xbox Games Showcse، Summer Game Fest و حتی PlayStation Showcase نزدیک هستند؛ بنابراین احتمالا شاهد پخش تریلر جدید Silksong در این رویدادها خواهیم بود.

هر زمان که Hollow Knight: Silksong عرضه شود، برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و PC در دسترس خواهد بود. همچنین این بازی در زمان عرضه در دسترس کاربران گیم‌پس قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید