اخبار تکنولوژی

مدیرعامل آنر بار دیگر اپل را به چالش کشید!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۶ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آنر با معرفی گوشی تاشو مجیک V2 به عنوان نازک‌ترین گوشی تاشوی دنیا ، بار دیگر اثبات کرد که نوآوری برای این کمپانی، اولویت اول است.

حال پس از معارفه باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان ، مدیر عامل شرکت آنر با تأکید بر اهمیت رقابت با آیفون و مقابله با انحصار اپل ، گفت که باید به دنبال تحول و نوآوری در صنعت موبایل بود. او افزود مبارزه با اپل و رقابت با آیفون برای آنها اهمیت دارد.

مدیرعامل شرکت آنر درباره تسلط آیفون بر بازار گفت: «20 سال پیش کسی تصور نمی‌کرد که آیفون از نوکیا پیشی بگیرد.» ژائو مینگ افزود: «ما هم نباید از مقابله با آیفون ترسی داشته باشیم.»

مینگ ادامه داد: «موفقیت نیازمند افرادی است که به‌ دنبال چالش باشند و ما باید به پتانسیل‌هایمان باور داشته باشیم.»

مدیرعامل شرکت آنر تصریح کرد که محدود ساختن خود با فرض محال بودن موفقیت، بی‌فایده است و شکستن انحصار اپل در بازار موبایل اجتناب ناپذیر است.

علی‌رغم شایعاتی مبنی بر ورود اپل به بازار گوشی‌های تاشو، مدیرعامل شرکت آنر نگرانی‌ای از این موضوع ندارد.

ژائو مینگ در ادامه گفت: «اگر آیفون به‌سراغ فناوری تاشو برود، پیشرفتی مثبت است چون نشان‌دهندهٔ ورود بیشتر شرکت‌ها به این بازار است. حتی اگر اپل به صفحه‌های تخت خود وفادار بماند، آنر همچنان در حال پیشرفت و جلو بردن مرزها در بازار گوشی‌های تاشو است.»

مدیرعامل آنر با تأکید بر اهمیت تقویت جایگاه این برند گفت آن‌ها باید تمرکزشان را روی تصویرسازی از آینده و رقابت در بازارهای جدید بگذارند. اگرچه اپل توانمندی‌های سیستماتیک عظیمی دارد، اما ژائو مینگ اظهار داشت ورود این شرکت به بازار گوشی‌های تاشو نه تهدیدی برای آنر است و نه پایان‌دهنده نوآوری‌های آنر.

نظر شما در مورد مصاحبه جنجالی ژائو مینگ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید