اخبار تکنولوژی

آنر از رابط کاربری MagicOS 8 رسما رونمایی کرد

magicos 8
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۰ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آنر، رابط کاربری MagicOS 8 را بر پایه اندروید 14 معرفی کرد.

این رابط دارای هوش مصنوعی یکپارچه است که بر هدف کاربر تمرکز دارد که ادعا شده اولین‌بار در صنعت سیستم‌عامل‌ها است.

علاوه‌براین، آنر از مدل زبانی بزرگ خود با نام MagicLM رونمایی کرد که 7 میلیارد پارامتر دارد و به‌ خوبی روی اسنپدراگون 8 نسل 3 اجرا می‌شود.

جورج ژائو، مدیرعامل آنر اعلام کرده که رابط کاربری MagicOS 8 و مدل MagicLM نقطه عطفی در رشد هوش مصنوعی دیوایس‌های این شرکت هستند. این محصولات گام مهمی در راستای ارائه نسل آینده تعامل انسان، دستگاه و اکوسیستم به شمار می‌روند.

آنر معتقد است رابط کاربری هدف‌محور آن بر خلاف رویکردهای سنتی، خدمات را براساس هدف و نیت کاربر ارائه می‌دهد. به عبارتی از طریق ارزیابی زبان، تصویر، اشاره و حرکت چشم، سرویس‌ها را به کاربر پیشنهاد می‌کند.

رابط کاربری MagicOS 8 برنامه‌ای به نام مجیک‌پورتال دارد که شورت‌کات‌های مختلفی برای دسترسی سریع به خدمات اپلیکشن‌ها فراهم می‌کند. برای مثال می‌توان آدرسی که در اپ برنامه‌ریزی شده را به ناوبری منتقل کرد تا مسیرها نشان داده شود. این برنامه بیش از 100 اپ پرکاربرد چینی را پوشش می‌دهد. یک قابلیت جدید دیگر در این نسخه از MagicOS وجود دارد که به حذف تبلیغات مزاحم کمک می‌کند.

نظر شما در مورد رابط کاربری جدید آنر چیست؟ با توجه به شباهت عجیب این رابط کاربری به نسخه جدید iOS، آیا این نسخه MagicOS می‌تواند روند موفقی را طی کند؟

دیدگاهتان را بنویسید