اخبار تکنولوژی

تصاویر زنده آنر مجیک V2 فاش شد

گوشی جدید تاشوی آنر
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۱ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آنر در حال آماده‌سازی مراسم معرفی نسل دوم گوشی تاشو خود با نام Magic V2 در 12 جولای (21 تیر) است. با توجه به تصاویری که از این گوشی در وبسایت Weibo منتشر شده است می توانیم نگاهی به آن داشته باشیم.

Magic V2 در رنگ های آبی و مشکی نشان داده شده و تنها حالت تا شده آن همراه با نمایشگر بزرگ کاور و حاشیه های باریک دیده شده است.ماژول دوربین هم در پنل پشتی چرمی آن قرار دارد.

آنر قصد دارد نسل دوم گوشی تاشو خود به نام مجیک وی 2 را در تاریخ 12 جولای معرفی کند. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند این گوشی در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد شد.نمایشگر کاور این گوشی حاشیه های بسیار باریکی دارد که ممکن است کم حاشیه ترین نمایشگر میان گوشی های تاشو باشد. پنل پشتی آن از جنس چرم است و سمت راست آن منحنی شکل می‌باشد. انتظار می‌رود وزن این گوشی زیر 240 گرم و ضخامت آن کم باشد و به طور کلی طراحی شیک و مدرنی دارد.

انتظار می‌رود گوشی جدید تاشو آنر در دو نسخه به بازار عرضه شود؛ یکی با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و دیگری با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1. به احتمال زیاد هر دو نسخه انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دریافت کنند.

ماژول دوربین در پنل پشتی قرار دارد و حاوی سه سنسور دوربین به همراه لنز اصلی 25mm F1/1.9 است.

جزئیات دیگر مشخصات این گوشی هنوز مشخص نیست اما انتظار می رود ویژگی‌های پیشرفته‌تری نسبت به نسل قبل داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید