اخبار تکنولوژی

آنر مجیک 5 Ultimate در چین معرفی شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۵ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

شرکت آنر دقایقی قبل از گوشی مورد انتظار Magic 5 Ultimate رونمایی کرد. در رویدادی که در چین برگزار شد، این شرکت سری آنر5 را معرفی کرد و این نسخه ویژه را برای بازار محلی عرضه کرد.

مجیک 5 التیمیت که دارای یک بدنه چرمی شیک است، در واقع یک نسخه از آنر مجیک 5 پرو است که ظرفیت رم 16 گیگ و حافظه داخلی 512 گیگابایت دارد.

این گوشی در دو رنگ زیبای مشکی و نارنجی سوزان ارائه شده است که هر دو رنگ از پوشش چرم گیاهی، به همراه یک قاب چرمی سفارشی برند «Montblanc» در بسته بندی خرده فروشی بهره می‌برند. مجیک 5 Ultimate همچنین بر خلاف سایر سری مجیک 5، از یک هدفون با پورت USB-C هم در جعبه خود بهره‌مند است که در روزهایی که تمامی برندها به فکر حذف لوازم جانبی از جعبه‌های خود هستند، نکته مثبتی به شمار می‌آید.

جدای از این ویژگی‌ها، آنر مجیک ۵ التیمیت همان پرچم‌دار کامل پرو است که در قسمت جلو دارای یک نمایشگر 6.81 اینچی از نوع پنل LTPO OLED  با نرخ تازه سازی تطبیقی 120 هرتز و رزولوشن 1312 در 2848 پیکسل است. وظیفه پردازش اطلاعات این گوشی بر عهده پردازنده اسنپدراگون 8 نسل دوم با 16 گیگابایت رم است و انرژی آن را هم یک باتری 5450 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 66 وات تامین می‌کند.

در جلوی دستگاه دو سنسور دوربین به چشم می‌خورد که یکی دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی عریض‌تر از حد معمول است و دیگری هم یک سنسور تشخیص عمق است. در طرف دیگر مجیک ۵ التیمیت هم شاهد یک ماژول سه گانه دوربین هستیم که شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی 23 میلی‌متری، لنز زوم پریسکوپ 90 میلی‌متری 3.5 برابری، و یک دوربین فوق عریض 13 میلی‌متری با قابلیت فوکوس خودکار و تصویربرداری ماکرو است.

آنر مجیک 5 التیمیت را می‌توانید هم اکنون با قیمت 908 یورو در چین سفارش دهید و پیش بینی می‌شود که عرضه رسمی این گوشی از حدود دو هفته آینده آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید