اخبار تکنولوژی

آنر X7b با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی معرفی شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۱ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آنر از میان‌رده جدید خود یعنی X7b با سخت افزار مناسب رونمایی کرد و این گوشی را برای رقابت با گوشی‌های میان‌رده برندهای بزرگ روانه بازار کرد.

این مدل از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. تراشه‌ای که در این گوشی استفاده شده، از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند که ممکن است این موضوع در روند فروش این میان‌رده تاثیر منفی بگذارد.

صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتز است. همچنین آنر X7b دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و اولترا واید ۵ مگاپیکسلی است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های آنر X7b، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که می‌تواند تا ۱۸ ساعت ویدیو، ۶۹ ساعت موسیقی و ۲۴ ساعت مرور شبکه‌های اجتماعی را تأمین کند.

این گوشی از سیستم شارژ سریع SuperCharge با توان ۳۵ وات بهره می‌برد که می‌تواند باتری را در کوتاه‌ترین زمان باتری را به حداکثر شارژ برساند. آنر X7b با حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت قابل خرید است و از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۳ نیز به‌صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید