اخبار تکنولوژی

ظرفیت باتری آنر 8 ایکس 5800 میلی‌آمپر برساعت خواهد بود!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۸ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تایید شده است که شرکت آنر قرار است در تاریخ ۱۴ تیرماه یک گوشی میان‌رده جدید در کشور چین معرفی کند. این گوشی جانشین آنر ایکس40 می‌شود. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این میان‌رده جدید آنر با شماره مدل ALI-AN00، گواهینامه‌های 3C و TENAA را دریافت کرده است. هم‌اکنون، این شرکت پوستری را منتشر کرده که ظرفیت باتری آنر ایکس50 را نشان می‌دهد. با توجه به این پوستر، ظرفیت باتری این گوشی 5800 میلی‌آمپر ساعت اعلام شده است.

پوستر منتشر شده تایید می کند که ظرفیت باتری آنر X50 معادل 5800 میلی آمپر ساعت خواهد بود. این گوشی نسبت به نسل قبلی، 700 میلی آمپر ساعت باتری بیشتری دارد. آنر هنوز سرعت سیستم فست شارژ X50 را اعلام نکرده است؛ اما گواهینامه 3C نشان می دهد که از شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می‌کند. این یک پسرفت نسبت به X40 قبلی است که از شارژ 40 واتی پشتیبانی می‌کرد.

گواهینامه TENAA نشان داد که آنر X50 دارای یک صفحه نمایش AMOLED با ابعاد 6/78 اینچ و وضوح 1/5K است. سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر قرار دارد. لبه ها همانند مدل قبلی، خمیده هستند.
پردازنده اسنپدراگون ۶۱۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی را به عهده دارد. گران‌ترین مدل با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و از اندروید 13 و رابط کاربری Magic UI بهره می‌برد.
دو دوربین در پشت وجود دارد؛ اصلی 108 مگاپیکسلی و دوم 2 مگاپیکسلی. دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسلی است.

دیدگاهتان را بنویسید