اخبار سینما

سریال سیاه چاله چند قسمت است و در کدام پلتفرم پخش می شود؟

سریال سیاه چاله چند قسمت است
نویسنده : سارا محمدی۲۱ خرداد ۱۴۰۲
1 دیدگاه

سریال سیاه چاله با بازی بازیگران دوست داشتنی همچون ژاله صامتی، حسن پورشیرازی، عباس جمشیدی فر، غلامرضا نیکخواه و الناز حبیبی یک کمدی جذاب در مورد خانواده ای است که زندگی آن ها با نفت گره می خورد! تا کنون چند قسمت از سریال سیاه چاله پخش شده و آخرین قسمت آن حدودا اواخر مرداد منتشر می شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد این سریال مانند تعداد قسمت ها و اینکه سریال سیاه چاله را از طریق کدام پلتفرم ببینیم با مگ تک همراه شوید.

سریال ایرانی سیاه چاله چند قسمت است؟

اولین قسمت از سریال کمدی سیاه چاله روز جمعه اول اردیبهشت 1402 پخش شد. سریال سیاه چاله 15 قسمت دارد و قسمت جدید هر هفته جمعه ساعت 12 ظهر منتشر می شود. داستان فیلم در مورد خانواده ای است که یک لوله نفت از زیر زمین خانه آن ها عبور می کند و آن ها با فهمیدن این قضیه برای فروش نفت و پولدار شدن وسوسه می شوند اما همه چیز آن طور که آن ها فکر می کنند پیش نمی رود.

سریال سیاه چاله از کدام پلتفرم پخش میشود؟

سریال سیاه چاله از فیلم نت پخش می شود و برای تماشای آن باید وارد سایت فیلم نت شده و با پرداخت حق اشتراک قسمت های جدید را تماشا کنید. با توجه به اینکه هر هفته یک قسمت از سریال سیاه چاله پخش می شود با خرید اشتراک یک ماهه می توانید 4 قسمت از سریال را ببینید.

بازیگران و عوامل سریال سیاه چاله

حسن پورشیرازی، ژاله صامتی، شهره سلطانی، مهران احمدی، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، مجید نوروزی، سعید عطاییان، مهرناز افلاکیان، سعید نعمتی، رایان بیگی، عباس جمشیدی فر، صفر محمدی، ایمان برات پور، میثم رازفر، رحمان تقی پور، رضا بهبودی، بیوک میرزایی و غلامرضا نیکخواه.

کارگردانحسین نمازی
تهیه کنندهسعید خانی
نویسندهمحمدعلی حسینی و پوریا شجاعی
طراح صحنهسیامک احصائی
طراح گریم امید گلزاده
عکاس امیرعلی نصیری
طراح لباسآرام موسوی
مدیر فیلمبرداریرضا شیبانی
صدابردارسید محمود کاشانی
دستیار اول کارگردان سعید بیات
تدوینخشایار موحدیان

دیدگاهتان را بنویسید

  1. ب ت چ گفت:

    واییی خیلییی خوبههههه سیاه چاله
    حتما ببین