اخبار سینما

سریال برای آخرین بار چند قسمت است؟ اسامی بازیگران و خلاصه داستان

سریال برای آخرین بار چند قسمت است
نویسنده : سارا محمدی۱۳ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

این روزها بازار پخش سریال های قدیمی داغ است، یکی از سریال های قدیمی تقریبا طنز که این روزها در حال پخش است سریال برای آخرین بار ساخته محمدرضا آریان است. در این سریال بازیگران زیادی ایفای نقش کرده اند از جمله امیر جعفری، یوسف تیموری، آرام جعفری و … اگر می خواهید بدانید سریال برای آخرین بار چند قسمت است و داستان آن چیست با ما همراه باشید.

سریال برای آخرین بار چند قسمت است

سریال برای آخرین بار دارای 30 قسمت است. اگر می خواهید این سریال را دنبال کنید و ببینید آخر آن چه می شود باید 30 قسمت منتظر بمانید. در ادامه جزئیات دیگری از این سریال مانند اسامی بازیگران و داستان سریال آورده شده است تا کمی از این سریال را به خاطر بیاورید.

داستان سریال برای آخرین بار

آقای قندی کارگر خود حبیب (با بازی امیر جعفری) را اخراج می کند، حبیب برای اینکه به کارش برگردد قندی را تعقیب می کند تا از او معذرت خواهی کند اما این عذرخواهی تبدیل به یک درگیری می شود و قندی به زمین خورده و از هوش میرود. حبیب که فکر می کند قندی مرده و حالا یک قاتل است قندی را با خود به خانه میبرد. از طرفی حبیب بدون اینکه بداند عاشق دختر رئیس کارخانه یعنی آقای قندی می شود …

بازیگران سریال برای آخرین بار

امیر جعفری بازیگر اصلی این سریال است که در نقش حبیب بازی می کند. دیگر بازیگران این سریال عبارتند از: جمال اجلالی در نقش احمد قندی، شهره سلطانی در نقش مینو قندی، مهدی امینی‌ خواه در نقش بابک قندی، آرام جعفری در نقش مهتاب قندی، یوسف تیموری در نقش صمد و

سحر زکریا، گیتی معینی، ناصر گیتی‌ جاه، غلامرضا طباطبایی، مینا جعفرزاده، حسن اسدی، پریسا گلدوست، رامتین خداپناهی، صفر کشکولی، فرزاد حسنی، مریم صبوری، مجید علم‌ بیگی و ….

عوامل سریال برای آخرین بار

کارگرداناکبر منصور فلاح
نویسندهحسن انصاریان و محمدرضا آریان
تهیه کنندهصدیقه صحت
فیلمبردارهوشنگ بنایی
تدوینحمید سیفی
خواننده تیتراژاحسان خواجه امیری

سریال آخرین بار در سال 1384 از شبکه 5 پخش میشد، با گذشت تقریبا 18 سال این سریال دوباره از شبکه آی فیلم در حال پخش است و هر روز ساعت 6 بعدازظهر می توانید آن را ببینید. تکرار سریال نیز در ساعت های 2 صبح و 10 صبح روز بعد پخش میشود.

دیدگاهتان را بنویسید