اخبار سینما

روش شرکت در مسابقه کهکشان + نحوه بازی

روش شرکت در مسابقه کهکشان
نویسنده : ساناز محمدی۱۵ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سومین فصل از مسابقه کهکشان از شبکه امید و شبکه 5سیما در حال پخش است. در این مسابقه با استفاده از فناوری واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی، بازی هایی مربوط به دوره های تاریخی مختلف طراحی شده که با حضور یک گروه خانوادگی 5 نفره پیش می رود و جایزه آن 150 میلیون تومان می باشد. برای اطلاع از روش شرکت در مسابقه کهکشان همراه مگ تک باشید.

چگونه در مسابقه کهکشان شرکت کنیم

شرایط شرکت در مسابقه کهکشان؛ شامل انگیزه و علاقه، سلامت جسمانی و توانایی بدنی و تنوع سن و جنسیت در گروه می باشد.

برای شرکت در مسابقه کهکشان می توانید عدد 5 را به 10008484 پیامک کنید و یا در سایت کهکشان به آدرس اینترنتی kahkeshan5.ir ثبت نام کنید. همچنین می توانید مشخصات خود و اعضای گروهتان را به شماره واتساپ 09108994128 ارسال کنید تا بعد از بررسی، با شما تماس بگیرند.

نحوه شرکت در مسابقه کهکشان

در این مسابقه طی 8 ساعت، با یک گروه 5 نفره که می تواند خانوادگی یا دوستانه باشد، با چالش هایی از تاریخ ارتباطات و فناوری گذشته تا امروز مواجه هستید و در واقع یک سفر تاریخی با موضوع تکنولوژی است.

میزان انرژی و مهارت تکنولوژی، فیزیکی و قدرتی و حافظه اعضای گروه در پیشبرد این مسابقه تاثیر بسزایی دارد و قبل از شرکت در مسابقه کهکشان شبکه امید توجه داشته باشید که مدت طولانی ( حداقل 8 ساعت) در این برنامه حضور دارید و باید توانایی و تحمل فعالیت های مختلفی مثل بالارفتن از صخره را داشته باشید.

گروه 5 نفره شما می تواند از سنین و جنسیت های مختلف باشد و هرچقدر تنوع این دو بیشتر باشد، امکان انتخاب شما برای شرکت در مسابقه بیشتر است.

مثلا اگر چند خانم و چند آقا با سنین مختلف و متفاوت از هم باشید شانس شما برای حضور در برنامه بیشتر می شود.

چطور در مسابقه کهکشان شرکت کنیم

ساعت پخش مسابقه کهکشان

مسابقه کهکشان شبکه امید ترکیبی از مسابقه و نمایش طنز است که روند تکنولوژی در دوره های مختلف گذشته تا آینده را در لوکیشن های مختلف به تصویر می کشد و در آن فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی استفاده شده است. در این برنامه هنرمندانی به عنوان مهمان نیز حضور دارند.

فصل اول مسابقه کهکشان با اجرای نیما فلاح بود که روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه 5 پخش می شد.

روزهای پخش فصل دوم مسابقه بزرگ کهکشان با اجرای سپند امیر سلیمانی روزهای جمعه و شنبه از شبکه 5 و شامل 26 قسمت 55 دقیقه ای بود.

در حال حاضر فصل سوم مسابقه کهکشان با اجرای محمد مختاری از شبکه امید و همچنین از شبکه 5 در حال پخش می باشد.

ساعت پخش مسابقه کهکشان از شبکه امید روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ساعت 23 و تکرار مسابقه کهکشان شبکه امید ساعت 3:30 بامداد، 8 صبح و 13 ظهر می باشد.

همچنین می توانید روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 21 از شبکه 5 مسابقه کهکشان را تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید