اخبار سینما

برنامه تی ان تی حامد آهنگی چند قسمت است؛ چه روزهایی و از کجا پخش میشود؟

برنامه تی ان تی حامد آهنگی چند قسمت است
نویسنده : سارا محمدی۰۱ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پخش تاک شو تی ان تی با اجرای جذاب حامد آهنگی از اواخر سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر نیز ادامه دارد. اگر به مسابقات سرگرم کننده و خنده دار علاقه دارید تی ان تی حامد آهنگی یک گزینه ایده آل برای شما است. اطلاعات پخش مسابقه TNT را در ادامه تقدیمتان می کنیم. برای اینکه بدانید تی ان تی چه روزهایی پخش می شود، برنامه تی ان تی چند قسمت است و از کجا پخش میشود با مگ تک همراه باشید.

برنامه تی ان تی چند قسمت است؟

اولین قسمت از مسابقه تی ان تی دوشنبه 29 اسفند ماه 1401 پخش شد و تاکنون 11 قسمت از برنامه پخش شده است. برنامه تی ان تی در کل دارای 30 قسمت است. بنابراین حدود 19 قسمت تا پایان برنامه باقی مانده است.

برنامه تی ان تی از کجا پخش میشود؟

برنامه تی ان تی حامد آهنگی از پلتفرم فیلیمو پخش میشود و هم اکنون می توانید قسمت اول را رایگان تماشا کنید اما برای مشاهده باقی قسمت ها باید اشتراک فیلیمو را خریداری کنید. اشتراک فیلیمو به صورت یک ماهه و 3 ماه در دسترس می باشد.

برنامه تی ان تی چه روز هایی پخش میشود؟

هر هفته دوشنبه ها ساعت 20 قسمت جدید برنامه تی ان تی منتشر میشود.

حامد آهنگی مجری تی ان تی پیش از این سابقه اجرا در برنامه شب آهنگی را داشته است که به یک برنامه بسیار پرطرفدار تبدیل شد. تی ان تی یک مسابقه هیجان انگیز با آیتم های جذاب است برای حضور در این برنامه اطلاعات خود را به شماره 09338767395 پیامک کنید.

پوستر برنامه تی ان تی حامد آهنگی

عوامل برنامه تی ان تی

تهیه کنندهمحمدرضا رضائیان
تدوینمهیار صادقیان
مجری طرححمید مراوندی
طراح صحنهپیمان قانع

دیدگاهتان را بنویسید