اخبار تکنولوژی

تاریخ عرضه هواوی بند 8 مشخص شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۷ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

هواوی آماده است تا آخرین مچ بند هوشمند خود یعنی Huawei Band 8 را در روز دوشنبه عرضه کند. این شرکت یک پوستر تبلیغاتی از Band 8 را به اشتراک گذاشته است که در این عکس جزئیات مختلفی نشان داده شده است و در ظاهر و دیزاین، احساس به روز و مدرن این پوشیدنی را به نمایش می گذارد.

هواوی بند 8 با یک قاب بازطراحی شده نسبت به نسل قبل عرضه می شود و جنس آن از سرامیک است که ظاهری شیک و مدرن به آن بخشیده است. علاوه بر این، مچ بند جدید هواوی در سه رنگ سبز، صورتی و مشکی تیره با تسمه‌های همسان که دارای طرح‌های حکاکی پیچیده است پا به بازار می‌گذارد.

صفحه نمایش مستطیلی هوآوی بند 8 نسبت به مدل قبلی بزرگ‌تر است و صفحه نمایش بسیار روشن و درخشانی دارد که به ظاهر زیبای دستگاه می افزاید. همچنین انتظار می‌رود که Huawei Band 8 عملکرد بهبود یافته‌ای را ارائه دهد که بر اساس موفقیت نسل قبلی خود یعنی Huawei Band 7 است .

Band 7 با صفحه نمایش لمسی 1.47 اینچی AMOLED با رزولوشن HD، مقاومت در برابر آب، اتصال بلوتوث 5.0 و مجموعه ای از سنسورها برای ضربان قلب و پایش خواب عرضه شد.

علاوه بر این، Huawei Band 7 دارای 96 حالت تمرینی مختلف ورزشی، شامل 11 حالت حرفه ای و 85 گزینه سفارشی سازی شده است. کنترل‌های موسیقی و دوربین، پاسخ‌دهی سریع به پیام‌ها و هشدار تماس ورودی از دیگر قابلیت‌های بند 7 بود. وزن دستگاه فقط 16 گرم بود و با استفاده معمولی و روزمزه تا 14 روز عمر باتری را ارائه می داد.

حالا باید دید برنامه‌ی هواوی برای Band 8 چیست و چه فیچرهای جدیدی نسبت به نسل قبل را قصد دارد به بند جدید خود اضافه کند.

نظر شما در مورد هواوی بند 8 چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید