اخبار تکنولوژی

هواوی از سری Nova 11 رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۸ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه


هواوی امروز در چین رویداد بزرگی داشت و از سری Nova 11 رونمایی کرد. برای اولین بار، این سری شامل سه مدل Nova 11 ، Nova 11 Pro و Nova 11 Ultra است.

این سه مدل دارای چیپست اسنپدراگون 778G کوالکام هستند، اما محدود به اتصال سلولی LTE هستند و خبری از پشتیبانی از شبکه 5G نیست.

تنها تفاوت بین نسخه Pro و Ultra این است که مدل اولترا از پیام های ماهواره‌ای دو طرفه از طریق ماهواره Beidou پشتیبانی می‌کند.

این دو مدل دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی از نوع AMOLED با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز هستند. رزولوشن صفحه هر دو گوشی 2652 در 1200 پیکسل است. هر سه گوشی دارای لایه محافظ صفحه Kunlun هستند. این مدل محافظ صفحه‌نمایش از مقاومت بالاتری نسبت به گوریلا گلس وکتوس 2 برخوردار است. هر سه مدل استاندارد، پرو و اولترا دارای باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی هستند و از شارژ فوق سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کنند.

هر سه مدل از ماژول دوگانه‌ی دوربین در قاب پشتی شامل دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی فوق عریض بهره می‌برند و تنها تفاوت این سه مدل در دوربین سلفی است. نسخه استاندارد از یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی بهره می‌برد و مدل‌های پرو و اولترا، یک سنسور 8 مگاپیکسلی ویژه‌ی عکاس پرتره را دارا هستند.

نسخه استاندارد دارای نمایشگر 6.7 اینچی است و 0/08 اینچ با نسخه‌های پرو و اولترا اختلاف ابعاد صفحه‌نمایش دارد.

پیش فروش سری جدید گوشی‌های Nova هواوی در ۷ آوریل ۲۰۲۳ آغاز می شود. مدل پایه و نسخه پرو در چهار رنگ مشکی، طلایی، سفید و سبز به دست کاربران خواهد رسید. نسخه اولترا اما تنها در دو رنگ مشکی و سبز قابل تهیه خواهد بود. هوآوی نوا ۱۱ از ۲,۴۹۹ یوان (تقریباً ۳۶۳ دلار آمریکا) شروع می‌شود؛ در حالی که نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا به ترتیب از ۳,۴۴۹ یوان (تقریبا ۵۰۲ دلار آمریکا) و ۴,۴۴۹ یوان (تقریباً ۶۴۸ دلار آمریکا) قیمت‌گذاری خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید