اخبار تکنولوژی

هواوی رونمایی از سری پرچمدار P70 را لغو کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

هواوی به برنامه قبلی خود برگشته است و قصد دارد که هر سال، دو سری گوشی هوشمند پرچمدار را به بازار عرضه کند.

سری “P” که روی عکاسی تمرکز دارند، در سه ماهه اول یا دوم منتشر می‌شوند و خط تولید گوشی‌های Mate که روی فناوری پیشرفته متمرکز است، در اواخر سال آغاز می‌شود. اکنون که هوآوی بزرگترین کارخانه SMIC چین را در  اختیار دارد و می‌تواند تراشه‌های Kirin تولید کند، این شرکت می‌تواند به برنامه گذشته خود بازگردد.

انتظار می‌رود که هواوی به زودی از گوشی‌های P70، P70 Pro و P70 Art رونمایی کند و اکنون به نظر می‌رسد که پردازنده Kirin 9000s (AP) که با سرعت کلاک بالاتر کار می‌کند، پردازنده مدل P70 Art خواهد بود. قبلا به نظر می‌رسید که از یک AP کاملا جدید برای P70 Art استفاده شود، اما این موضوع دیگر محتمل به نظر نمی‌رسد.

نام “P” مخففی است که برای سری پرچمدار هواوی استفاده می‌شود و به معنای “عکاسی” است. این گوشی‌ها معمولا عکس‌هایی با کیفیت عالی می‌گیرند. اخیرا ظاهر دوربین پشت P70 Art به بیرون درز کرده است و شکلش حتی از مدل سال گذشته P60 Art نیز منحصربه‌فردتر است. به گفته Gizmochina، P70 Art از بزرگترین حسگر تصویری که تاکنون در گوشی‌های هواوی استفاده شده است، بهره‌مند خواهد بود. این سنسور، مدلIMX989  از سونی است. دوربین عقب نیز باید ویژگی دیافراگم متغیر را که هواوی اخیرا در گوشی‌های پرچمدار خود قرار داده است، ارائه دهد.

گوشی P70 Art احتمالا دارای یک سیستم ارتباطی ماهواره‌ای جدید است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق پیام‌رسانی و تماس‌های ماهواره‌ای از هر کجای کره زمین، حتی در دورافتاده‌ترین نقاط جهان که سیگنالی دریافت نمی‌شود، با دیگران ارتباط برقرار کنند. بر اساس تست‌های اخیر Geekbench، Kirin 9000s در گوشی P70 Art، دارای یک هسته CPU با سرعت کلاک 3.19 گیگاهرتز، سه هسته CPU با سرعت 2.75 گیگاهرتز و چهار هسته کارآمد با سرعت کلاک بالاتر خواهد بود. فرکانس 2.02 گیگاهرتزی P70 Art باید با 12 گیگابایت رم عرضه شود و ما می‌توانیم در تصاویر لو رفته، صفحه نمایش 6.8 اینچی 2.5D 1.5K LTPO را با طراحی چهار خمیده ببینیم.

در ابتدا قرار بود رونمایی از سری P70 در تاریخ 2 آوریل انجام بگیرد، اما آخرین شایعات نشان‌دهنده لغو این رویداد و تاخیر در رونمایی از سری P70 است.

دیدگاهتان را بنویسید