اخبار تکنولوژی

سری هواوی P70 از قلب تپنده جدید بهره‌مند خواهند بود

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۷ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گزارش‌ها حاکی از تغییرات مهمی در سری آینده هواوی P70 است.

تحلیلگر TF International Securities پیش‌بینی می‌کند این گوشی‌ها در نیمه اول ۲۰۲۴ معرفی و به فروش می‌رسند و تقاضا برای آن‌ها بسیار بالا خواهد بود. مدل‌های P70، P70 Pro و P70 Pro Art عضو این سری خواهند بود.

TF International Securities بر این باور است فروش این گوشی‌ها حدود ۳ برابر مدل قبلی یعنی P60 خواهد بود و به ۱۵ میلیون دستگاه خواهد رسید. حتی در صورتی که تقاضا اندکی کمتر از پیش‌بینی باشد، فروش ۱۰ تا ۱۲ میلیون دستگاه نیز قابل قبول خواهد بود.

انتظار می‌رود تراشه و دوربین این سری پرچم‌داران هواوی به‌روزرسانی قابل توجهی داشته باشند.

افزایش فروش گوشی‌های سری هواوی P70 می‌تواند باعث رشد قابل توجه فروش برای سازندگان لنز دوربین موبایل همچون لارگان و سانی اپتیکال شود. طبق گزارش‌ها، هواوی P70 از لنز 5P پی بهره می‌برد در حالی که مدل P70 پرو از لنز زوم 6P با سنسور بزرگ‌تر بهره می‌برد. مدل پیشرفته‌تر P70 Pro Art نیز از لنز شیشه‌ای با یک لایه شیشه و شش لایه پلاستیکی و سنسور یک اینچی برخوردار خواهد بود که ساخت آن گران‌تر است.

هواوی قصد دارد با استفاده از دوربین‌های پیشرفته‌تر به بازار بازگردد. همچنین این محصولات از چیپست‌های کایرین جدید با اتصال ۵G پشتیبانی می‌کنند.

به نظر می‌رسد هواوی برنامه‌ی ویژه‌ای برای فروش سری P70 دارد و این اتفاق ‌می‌تواند برای طرفداران این غول تکنولوژی چینی خبر خوبی باشد.

نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید