اخبار تکنولوژی

رندر هواوی Pocket S2 فاش شد؛ طراحی مشابه نسل قبل!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۱ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

هواوی تاکنون دو محصول تاشو کوچک با نام‌های P50 Pocket و Pocket S را روانه بازار کرده است. طبق الگوی قبلی، احتمالا یک مدل جدید تا پایان سال جاری در چین عرضه خواهد شد.

اخیرا رندرهای هواوی Pocket S2 منتشر شده است که طراحی مشابه دو مدل قبلی را نشان می‌دهد. این گوشی دو بخش دایره‌ای شکل روی پنل پشتی دارد که دایره بالا شامل سه دوربین و فلاش LED و دایره پایینی نمایشگر ثانویه می‌باشد.

همچنین در سمت راست دکمه تنظیم صدا و احتمالا حسگر اثرانگشت دیده می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد این گوشی تاشو جدید هواوی از زبان طراحی شبیه به مدل‌های قبلی بهره خواهد برد. البته جزئیات بیشتری در مورد امکانات و مشخصات فنی این محصول باید منتظر ماند.

گزارش جدیدی منتشر شده است مبنی بر اینکه هواوی قصد دارد گوشی تاشو جدید Pocket S2 را تحت اسم مخفف LEM در ماه دسامبر (آذر-دی) عرضه کند. احتمال می‌رود سری گوشی‌های Nova 12 نیز هم‌زمان با Pocket S2 رونمایی خواهند شد. از مشخصات فنی Pocket S2 هنوز اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما ممکن است از چیپست جدید سری Kirin 8 بهره ببرد.

همچنین گفته می‌شود که هواوی در حال توسعه گوشی‌های Nova 12 و Nova 12 Pro برای بازار چین است. مدل استاندارد Nova 12 مبتنی بر پردازنده Kirin 830 خواهد بود، در حالی که انتظار می‌رود مدل پرو Nova 12 Pro از تراشه قدرتمند Kirin 9000s بهره ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید